Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

"Tudom, hogy ez azért a végéhez közeledik" - Dave, a mázlista autótolvaj (echo-news.co.uk)

2017. október 05. - Szigi.

A basildoni szupersztárok arra utaltak, hogy a világ egyik legjobb rockbandájaként az idejük a végéhez közeledik.

A Q mazain egy hosszú interjújában az 55 éves Dave Gahan azt mondta: "Nézd, én csak egy autótolvaj vagyok Basildonbon, akit nagy szerencse ért. De én nagyon tudatában vagyok annak a ténynek, hogy ez azért a végéhez közeledik. Amikor a színpadon vagyok a többiekkel, azt érzem, hogy "ez az, végeztem, boldog vagyok". De aztán ha Martin (Gore, a Depeche Mode fő dalírója) küld nekem néhány dalt néhány évvel később, akkor valószínűleg visszahúzna a szívem"

Az együttes együtt van majdnem 40 éve, de most csak hárman vannak, Gahan, Gore és a billentyűs Andy Fletcher.

Az alapító tag, Vince Clarke kiválása (aki a 80-as évek legelején távozott a Yazoo-ba) és Alan Wilder távozása (aki 1995-ben hagyta ott a csapatot) végzett volna a bandák nagy részével, de nem a Depeche Mode-dal, akik még jobban megedződtek és még nagyobb sikerek vártak rájuk.

Gahan és Gore is az Egyesült Államokban él, előbbi New Yorkban, utóbbi pedig a napsütötte Kaliforniában, Santa Barbarában, de még nem elfeledve az essexi gyökereiket.

Valójában Gahan nemrég elvitte a feleségét és a gyerekeit szülővárosába, Basildonba, hogy megmutassa nekik, hogy hol élt egykoron. Most a multimilliomos elismeri a vezető zenei magazinnak, a Q Magazinnal adott interjújában, hogy szürreális élmény volt: "Visszamentem abba a kicsi házba Basildonba, azzal a pici pázsittal a ház előtt és azt gondoltam, hogy hogy élhettünk mindannyian egy ilyen kicsi házban?"

Gore szintén foglalkozik a jövővel. Azt mondja: "Senki sem tudja, mint hoz a jövő. Mi mindig azt mondjuk, hogy nem tudjuk, hogy mi fog történni."

Ugyanebben az interjúban Fletcher reagált a banda korai időszakára, amikor még kereste önmagát koncertzenekarként: "minden Southend-ből és Rayleigh-ből jött" - mondta. "Amikor megvolt a székhelyünk a Crocs-ban, Rayleight-ben, állandó közönségünk volt szombatonként, ahol meg kellett őket táncoltatnunk, hogy reakciókat lássunk tőlük. Így tehát már a legkorábbi időszakunkban megtanultuk, hogy hogyan működik a közönség".

Gore megemlített egy online petíciót arról, hogy visszavigyék a bandát a Crocs-ba, egy egyszeri koncertre, de elismerte, hogy összrezzent, amikor meglátta az ősrégi fotókat a koncertjükről. De ez már a múlté. Ha a Depeche Mode feloszlik, az a csúcspontjukon fog történni" (saját fordítás)

A cikk eredetije itt található:

http://www.echo-news.co.uk/…/15575152.Is_it_end_of_the_roa…/#

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr4512931863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krennic 2017.10.06. 09:20:33

Köszi a fordítást.
süti beállítások módosítása