Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Szintén 1994, ezúttal Pittsburgh: Martin, Daryl és a Száll a kakukk a fészkére

2019. június 29. - Szigi.
Az Exotic Tour a célegyeneshez közeledik... ma 25 éve Pittsburgben játszottak a fiúk. Daryl Bamonte: "Martin és én sétálni indultunk és egy hamburgeresnél kötöttünk ki. Egy kicsit furán éreztem magam tegnap, de hirtelen mintha úgy éreztem volna magam, mintha a Száll a Kakukk a Fészkére díszletei közé kerültem volna, csak éppen egy valódi zártosztályra... Tavaly már megmondtam, hogy nem akarok ide visszatérni..." (a fordításért köszönet Mollinak :) )
 
Íme a pittsburghi koncert teljes felvétele:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr6314913194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása