Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

"Látok egy árnyékot a húgyholyagán" - Dave mesél a 2009-es tortúrájáról

2019. május 12. - Szigi.
Dave egy 2017-es interjúban a következőket mesélte a 2009-es tortúrájáról:
 
""A Sounds Of The Universe készítése közben (2009), nem éreztem magam jól. Nem volt energiám csomó ideig. Arra még lett volna, hogy megcsináljam a felvételeket a stúdióban, de aztán hazamentem este és mondtam a feleségemnek, hogy nagyon fáradt vagyok. Teljesen ki voltam ütve este 9-kor, és nem igazán tudtam ezt elmondani a többieknek. De minden értelmet nyert, amikor meglett a diagnózisom.
 
Mondtam többször is a feleségemnek, Jen-nek, hogy "Nem tudom, hogy fogom tudni végigcsinálni a koncerteket.". És aztán ott voltunk Athénban, és kínzó fájdalmat éreztem a golyóimban. Olyan volt, mintha nem is az én golyóim lettek volna. Szóval azon az estén a doktor bejött az öltözőbe, 5 perccel a koncert elkezdése előtt. Egy kis hányás? Addig nem beszéltem róla. Egy kis vér a vizeletemben? Addig nem beszéltem róla. Azt hittem, hogy ezek a dolgok az öregedéssel járnak.
 
De aztán rohantunk a kórházba, és a doktor az ultrahang készítése közben rámnézett, aztán újra a képernyőre. Azt mondtam: "Tudom, nem vagyok terhes!", erre ő pedig azt felelte: "Nos, látok valamit, amit meg kell néznem más eszközzel is. Erre én: "Mit lát?" Ő erre: "Látok egy árnyékot.". Ezt már hallottam filmekből. Úgy alakult, hogy volt ott egy onkológus és az MRI eredménye után azt mondta, hogy ott azonnal kell mennem a sebészetre. Van egy daganat a húgyhólyagában és van egy másik daganat a belső daganatban, de a rák nem jutott még ki a húgyhólyagból. Egyébként gyönyörűen néz ki az MRI! A feleségem mondta: "Miért nézegetsz képeket a tumorodról?" De úgy nézett ki, mint egy tengeri sün, egészen földönkívüli csápokkal! Lenyűgöző dolog volt. De amikor nem diagnosztizálják, és átjut más szervekbe, neked véged. Tényleg".
 
A 10 évvel ezelőtti athéni koncerten a rajongók egy része nem viselte túl jól az eseményeket és dobálni kezdte a színpadot és a biztonságiakat. Íme egy videó erről:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr914820574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása