Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Egy intim szett Los Angelesben, 2012-ben

2022. július 21. - Szigi.
Ma 10 éve volt Dave és a Soulsavers első közös fellépése. Az "Intimate Set In Los Angeles" címet viselő koncerten 7 dal hangzott el kettejük első közös lemezéről, a The Light The Dead See-ről. A fellépés a Capitol Records épületében volt (vajon innen származik a Policy Of Truth Capitol Mix neve?)
 
Dave így nyilatkozott később, 2012-ben: ""Pár hónapja volt egy kis show Los Angelesben a Capitol stúdióépületében, és remekül sikerült. Tényleg kis koncert volt, mindössze 150 ember. Lefilmeztük és fel is vettük. Remélhetőleg valahol a tévében is felbukkan majd. A vágás már majdnem befejeződött. A zene nagyjából olyan, amilyen az albumon volt volt. Rich nem piszkált bele. Tényleg elég király. Egy csomó srác játszott velünk. Tony [Bevan] és Kevin [Bales] a Spiritualizedből dobolt és gitározott. Sean pedig billentyűs hangszereken játszott. Fantasztikus volt. És egy srác, akivel még sosem találkoztam, ez a srác, Aaron, játszott néhány extra gitáros részt. Fantasztikus volt. És persze Rich. Remélhetőleg látni lehet majd valahol. Nem tudom, mi minden történik. Fogalmam sincs. De láttam néhány felvételt, és nagyon király. Az egész este nagyon király volt. És nagyon idegtépő. Azt hiszem, mondtam is az előadás alatt, hogy szerintem már régóta nem voltam ilyen közel az emberekhez. [Nevet.] Szó szerint éreztem, ahogy rám lélegeznek, olyan közel voltak. Hogy őszinte legyek, szeretem, ha van egy kis távolság köztem és az emberek között. Általában nem vagyok a legtársarságibb ember. Hozzászoktam, hogy ilyen színpadokon játszom, de ez valami más volt. Nem hiszem, hogy ennyire ideges lettem volna... Rich azt mondta, hogy a fellépés előtt nem látszott rajtam, de belül, meg kell mondanom, hogy volt bennem némi izgalom. Ez a helyszín messze volt Los Angeles belvárosához képest. Nem volt olyan messze a távolság, de határozottan más élmény volt. Nagyon élveztem. Nagyon izgalmas volt. Ez egészen elképesztő. És sikerült is megcsinálnunk. Szó szerint összeültünk és egy nappal előtte egy napot próbáltunk Hollywoodban. Én Santa Barbarában voltam felvételen a zenekarommal (Depeche Mode), így a hétvégére szétváltam, és egy kicsit másodállásban dolgoztam, ami jó móka volt. És a zenekarnak is teljesen jó volt. Martin és Fletch azt mondták: "Menj és üsd ki magad." Ez tényleg valami nagyon klassz dolog volt, mert amikor visszamentem a Santa Barbarába stúdióba, nagyon felfrissültem." (a DM Live Wiki-ről fordítottam)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr8717887203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása