Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Szívroham, aligátorok, alkohol, drogok - 30 éve New Orleansban járt a Depeche Mode

2023. október 08. - Szigi.
Ma 30 éve New Orleansban lépett fel a Depeche Mode. Ezen a koncerten került felvételre a Songs Of Faith And Devotion Live lemezre a One Caress című dal, de ami sokkal emlékezetesebb történet, az az, hogy itt szenvedett Dave szívrohamot az utolsó dalnál, az In Your Room-nál. Nyilván nem tudott visszamenni a színpadra, de Alan és Martin mégis visszament a színpadra és némi fanyar humorral a Death's Door című dalt játszották el. Erről a koncertről pont nincs felvétel (leszámítva az említett One Caress-t), így a Death's Door-t egy másik koncertről mutatjuk.
 
Nézzük, hogy emlékeznek a történtekre az érintettek!
 
„Az utolsó szám alatt történt - emlékszik az énekes. - Szó szerint semmit sem hallottam, lementem a színpadról. Valami történt - nem kaptam levegőt, a többiek pedig mondták, hogy ráadást kellene adnunk. Martin és Alan visszament, és lejátszottak egy számot, kapásból csak a Death’s Doort tudták eljátszani, amit a Wim Wenders-filmhez [Until The End Of The World] írtunk. Mialatt engem hordágyon toltak, hogy kórházba vigyenek, hallottam a számot a háttérben! Azon a turnén mindenki ugyanúgy megőrült. Tizenöt hónapja voltunk úton, és mintha begubózva, egy másik világban éltünk volna. A valóság pedig az volt, hogy hordágyon vittek el egy koncert után, és a kórházban az orvos azt mondta, jobb lenne, ha széken ülve csinálnám végig a turné hátralevő részét - valóban ezt mondta, mivel úgy gondolta, a szívem nem bírná a terhelést... A menedzserünkre [Jonathan Kesslerre] néztem, és mondtam, hogy ezt nem tehetem. így lemondtuk a következő koncertet, egy nap szünetet kaptam, aztán folytattam.”
 
"Túladagoltam magam, szívrohamom volt. Másnap aztán nem is beszéltünk többet a dologról."
 
Andy: "Voltak bizonyos koncertek [amelyek pocsékul sikerültek]. Emlékszem, az egyik legviccesebb az volt, amikor Dave-nek szívproblémái voltak a színpadon New Orleansban, és mentőautóval szállították el a koncert helyszínére. Mi pedig a koncertről egyenesen az afterpartyra mentünk, ahol voltak leszbikus sztriptíztáncosnők meg minden ilyesmi. Szóval el tudod képzelni, milyen volt [a turné]."
 
Martinnak az alkohollal gyűlt meg a baja ezekben a napokban:
 
"Rengeteg olyan pillanat volt [amikor rájöttem, hogy alkoholproblémáim vannak], de ezek sosem ijesztettek meg. Egy nap például rohamom volt egy hajón egy louisianai mocsárban, és előre estem, csak úgy véletlenül. Ha pedig hátrafelé estem volna, egy aligátorokkal teli mocsárban landoltam volna - nem vicc. De még ez sem állított meg."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr6218223781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása