Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Tízéves a Spirit Of Talk Talk: Inheritance!

2022. szeptember 04. - Szigi.
Alan: "Az "Inheritance" feldolgozás úgy indult, hogy Toby Benjamin azt javasolta, hogy vonjuk be Linton Kwesi Johnsont a projektbe. Megkérdezte, hogyan tudnánk Linton hangját beépíteni az albumba, ez megindította a fantáziámat. Eléggé balról jött ötlet volt, amiben sokáig bizonytalan voltam, de azt mondtam, hogy kipróbálok néhány ötletet (ígéretek nélkül), hátha sikerül. Igazi kihívás volt. Senki sem állt elő egy tisztességes verzióval a dalból addigra, úgyhogy belevetettem magam. Linton éneksávját a RAK stúdióban vettük fel, rekordidő alatt. Igazából nem érdekelte, hogy zeneileg mit készítettem elő, inkább elmondta gyorsan a szövegét - így a lehető legtöbb variációt szedtem ki belőle, mielőtt lelépett, hogy kereshessen egy szusizót. Még mindig fogalmam sincs, mit gondol az eredményről, de áldását adta a felvételre. A probléma az volt, hogy a refrénhez is szükségem volt egy hangra - valakire, aki valóban el tudja vinni a szárnyaló dallamot. Már hallottam Paul Marshall hangját a "Wealth"-ben, és elhatároztam, hogy őt is bevonom ebbe a dalba. Szerencsére készen állt rá, és nagyszerű munkát végzett..."
 
Íme a második Recoil feldolgozás a tegnap tízéves Spirit Of Talk Talk lemezről, ez az INHERITANCE!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1617923575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása