Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Tízéves a Spirit Of Talk Talk: Dum Dum Girl!

2022. szeptember 04. - Szigi.
Alan: "Amikor először merült fel bennem a feldolgozás ötlete, azonnal a 'Dum Dum Girl' jutott eszembe. Ezt jelnek vettem és szinte azonnal "hallottam", hogyan lehetne átdolgozni. Valójában Toby Benjamin megpróbált lebeszélni erről a választásról, és más dalokat javasolt. Azt akarta, hogy a 'Time It's Time'-ot dolgozzam fel, de nem volt semmi ötletem azzal a dallal kapcsolatban - pontosabban nem igazán tudtam elképzelni, hogyan lehetne átdolgozni. A valaha készült leginspirálóbb zenék közül néhányat nagyon nehéz feldolgozni... Úgy éreztem, hogy a "Dum Dum Girl" nagyobb teret kínál az újraértelmezésre (ezúttal női hanggal). A Talk Talkkal kapcsolatban álló zenészek egy csoportja állt a rendelkezésemre, hogy segítsenek, így szinte olyan érzés volt, mintha egy kollektívában dolgoznánk, még akkor is, ha én voltam a felelős a produkcióért. Shara Worden beszállt, és elküldte nekem a vokálszövegeit, miután egy gyors demót készítettem az eredeti ötletemről, majd elkezdtem összegyűjteni a különböző előadásokat másoktólis, hogy az egészet összerakjam."
 
Íme az első Recoil feldolgozás a tegnap tízéves Spirit Of Talk Talk lemezről, ez a DUM DUM GIRL!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr7217923567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása