Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Spoiler: néhány részlet az új album dalszövegeiből

2023. március 06. - Szigi.

!SPOILER!

Néhány részlet az új album dalszövegeiből:

Soul With Me

I see the beauty
As the leaves start falling
Follow the light
Towards the voices calling
I'm going where the angels fly

And I'm taking my soul with me


---


My Cosmos Is Mine

Don't play with my world
Don't mess with my mind
Don't question my spacetime
My cosmos is mine

Don't stare at my soul
I swear it is fine
Its borders are outlined
My cosmos is mine



---



Don't Say You Love Me



You’ll be the killer,
I’ll be the corpse,
I you’ll be the thriller
I’ll be the drama of course
If you play the sinner
I’ll play the stain
If you play the winner
I’ll be your permanent pain.

I’ll be the boredom, you the desire….
…I’ll be the cat calls
You’ll be the sound of choir….
you’ll be the promise,
I’ll be the end of your dreams.

So don’t say you love me,
Because you’ll never love me.

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr3618065016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása