Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Vonósok a lemezen - Davide Rossi megható Instagram-posztja

2023. február 10. - Szigi.

Ahogy arról már korábban (tavaly októberben) beszámoltam, úgy néz ki, több helyen vonósok fognak felcsendülni a Memento Mori albumon. Davide Rossi csellista ezekkel a szavakkal emlékezett meg Instagram oldalán a Ghosts Again napvilágra kerüléséről:

"Ma jelent meg a Ghosts Again a Depeche Mode-tól. Fantasztikusan feldobott és hihetetlenül hálás vagyok, hogy a vonósjátékom szerepelnek rajta, és ami miatt külön izgatott vagyok, az az, hogy a lemezen több dalban is hallható lesz a játékom. A DM-mel akkor találkoztam először, amikor 2006-ban a Goldfrapp-pel turnéztam, akik a Touring the Angel-en voltak az előzenekaraik. Szóval, amikor tavaly szeptemberben James Ford producer meghívott, hogy készítsek néhány vonós hangszerelést az albumhoz, nagyon boldog voltam. Látni Dave-et és Martint ennyi idő után, beszélgetni arról a turnéról és persze Andy-ről... találkozni a csodálatos Marta Salogni-val, aki az album társproducere volt, és az egész hangulat a Shangri-Lában... egyszerűen túl jó volt ahhoz, hogy igaz legyen. Szeretnék köszönetet mondani Luanne Homzy-nak és Desiree Hazley-nak is, hogy olyan gyönyörűen játszottak a felvételek során."

https://www.instagram.com/p/CoctN6lqagl/

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1518046262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása