Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Soothe My Soul kislemez, formátumok

2013. április 26. - Szigi.

6 track maxi single – worldwide physical and DSP release on May 13th (May 14th in North America)

Soothe My Soul (Steve Angello vs Jacques Lu Cont Remix)
Soothe My Soul (Tom Furse – The Horrors Remix)
Soothe My Soul (Billy F Gibbons and Joe Hardy Remix)
Soothe My Soul (Joris Delacroix Remix)
Soothe My Soul (Black Asteroid Remix)
Soothe My Soul (Gregor Tresher Soothed Remix)

2 track CD single – worldwide physical and DSP release on May 13th (May 14th in North America)

Soothe My Soul (Radio Edit)
Goodbye (Gesaffelstein Remix)

Soothe 12 inch Vinyl single – worldwide physical release on June 10th (June 11th in North America)

Side A
Soothe My Soul (Steve Angello vs Jacques Lu Cont Remix)
Soothe My Soul (Matador Remix)
Side B
Soothe My Soul (Destructo Remix)
Soothe My Soul (Gregor Tresher Remix)

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr35248779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása