Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Fantasztikus turnényitány Luxembourgban 2009-ben - és egy nagy visszatérő a setlistben!

2019. május 06. - Szigi.
A Tour Of The Universe turnénaplóból:
 
"Az előző esti koncert annyira forró és nedves volt, hogy tényleg elkezdett esni a vége felé a csarnokon belül. Vagy talán a helyszín csővezetékeit kellene ellenőrizni! Biztos vagyok benne, hogy volt némi első estét idegesség a fiúkon, de nem látszott semmi. Minden akadály nélkül zajlott. A banda fantasztikus volt. A setlist baromira jó ritmusú, több meglepetéssel, például a Personal Jesus új verziójával, ami meg fog lepni mindenkit, aki nem csípte el a banda aktuális amerikai és angol TV-fellépéseit. Vizualitást tekintve a show gyönyörűen néz ki. Ez a turné az egyik legjobban kinéző, amit valaha láttam. Egyszóval, le vagyok nyűgözve. A tömeget elnézve, nem én voltam az egyetlen. A Never Let Me Down Again hullámzását hátulról elnézve, szinte mindegy, hogy hat-, vagy hatezer rajongó csinálja – egyszerűen lenyűgöző! A Motor, aki remek munkát végzett előzenekarként, egy záró performanszot is csinált egy „Turnényitó/Afterparty”-n, a Rockhal egy másik részén. Ahogy mentem vissza a hotelbe aludni, megálltam megnézni, hogy hogy megy a kipakolás. Soha nem fogod teljesen megérteni egy ilyen koncert logisztikáját, amíg nem nézed a fiúkat, ahogy mindent elhelyeznek előbb, aztán meg bepakolnak a kamionokba. Ez alapvetően egy millió darabos kirakó játék, Isten tudja, hát tonna súllyal, aminek jól kell működnie együtt. Aztán szétszedik a cuccot, teljesen az alapokig, és eldobozolják. Varázslatos."
 
Nézzünk egy jó közeli Master And Servant-ot! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr5814803166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása