Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Amikor a frontember annyira részeg, hogy leesik a színpadról

2019. június 24. - Szigi.
Az Exotic Tour viszontagságai Holmdelben, New Jersey-ben folytatódtak, ezúttal viszont nem a DM-mel volt a gond. Ahogy egy fotós emlékszik: "A Primal Scream-et fotóztam, amikor hirtelen Throb eltűnt a színpadról. Annyira részeg volt, hogy dobott egy hátast és a színpad mögött landolt."
Daryl Bamonte sem volt valami jó bőrben: "Azt hiszem, egy kicsit lassítanom kell. Egy klubban voltunk tegnap este Martinnal, és nem igazán éreztem jól magam, ezért úgy döntöttem, hogy hazamegyek. Ahogy átmentem a tánctéren, az emberek felém fordultak és azt mondták, hogy "hűha!". Akkor jöttem rá, hogy annyira rázkódik a testem, hogy azt hiszik, hogy TÁNCOLOK..."
 
Itt a teljes Depeche Mode-koncertfelvétel:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9714898450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása