Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Martin kamupartyja Detroitban, 1994-ben - végéhez közeleg az Exotic Tour-visszaemlékezéssorozat

2019. július 03. - Szigi.

Továbbra is a 25 évvel ezelőtti Exotic Tourra emlékezünk, Alan Wilder utolsó Depeche Mode-fellépéseire. Ezúttal is Daryl Bamonte siet segítségünkre az Exotic Tour Diary egy vicces részével: "Detroit, július 3. Megpróbáltam korán ágyba kerülni tegnap éjjel. Pont a fejemre húztam a párnát, amikor a telefon megszólalt. "Csak még egy órát, ugyan már"... Oké, Martin akar egy italt. Van nálam néhány hideg sör, pár cigi, és, a fenébe is, ha lúd, legyen kövér, szereztem pár sütit is hogy igazi partyt csináljak. Martin egy szál nadrágban tűnt fel, három rajongóval a nyomában - "Én csak azt mondtam nekik, hogy ha adnak tüzet, eljöhetnek velem egy partyra" - magyarázta elpirulva. Ennyit a korai fekvésemről..."

Itt az első detroiti este teljes felvétele:

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr2314922838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása