Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Vince Clarke zenei indulása

2020. március 09. - Szigi.

A Vince Martin néven született Vince Clarke elismeri, hogy gyerekként egyáltalán nem érdekelte a zene, "bár úgy gondolom, elég muzikális voltam; hallás után le tudtam játszani dallamokat a zongorán". Meglepő, de zenei képzését nem a billentyűk ütögetése, hanem a húrok megszólaltatása indította el. Vince szombat reggelenként hegedűleckéket vett. "Édesanyám szerette a zenét, ezért mindannyiunkat bevezetett a zene világába. Akkoriban nagyon érdeklődő voltam - körülbelül két hétig, aztán minden mindig unalmassá vált." Hangszerválasztására így emlékszik: "Senki nem hegedült, úgyhogy úgy gondoltam, majd én fogok, és így legalább kicsit különleges leszek".

Miután hamar kiderült, hogy Vince-et és a hegedűt nem egymásnak teremtették, Vince inkább gitárra váltott, mivel annak a hangszernek "olyan tüzes hangja van". 

És ekkortájt alakult az első banda, amelyben Vince Clarke részt vett: ez pedig a Kevin Walker barátjával alakított KEV&VINCE volt.

vince2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr2215502524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása