Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Évösszefoglaló - Boldog új évet minden Depeche Mode-rajongónak!

2020. december 31. - Szigi.

Aktív évet zártunk itt a blogon! Ennyi bejegyzés még "aktív" években sem volt itt a blogon, mint idén.

Ha megengeditek, tartanék egy rövid összefoglalót.

Az év elején részletesen beszámoltam a Tour Of The Universe záró szakaszáról, különösen a januári Budapest Sportarénás felvételről és a Royal Albert Hall-koncertről, ahol Alan zongorázta a Somebody-t. Elkezdtem a Depeche Mode 40 éves történelmét felgöngyölítő sorozatot, amellyel év végére nagyjából 1980 végéhez értem. Megemlékeztem a korai formációkról, tagcserékről és az egész basildoni new-wave színtérről. Közben a Depeche Mode legsikeresebb lemeze, a Violator kiadásának 30 évfordulóján számos megemlékezés, elemzés, cikk, fordítás, szubjektív vélemény szerepelt az oldalon. A Violator mellett részletesen végigvettem a három 30 éves Violator-kislemez tartalmát is (Enjoy The Silence, Policy Of Truth, World In My Eyes). Tavaszal a Violator-túltengést még megfejeltem azzal, hogy dalonként végigvettem a végül csak nyáron megjelent Violator The 12'' Singles Box tartalmát is, majd májustól novemberig számos bejegyzéssel emlékeztem meg a 30 éves World Violation turnéról. A karantén-időszak alatt csaknem minden este "karantén-mozival" kíséreltem meg enyhíteni a bezártságot. Recoilról is sok szó esett idén: a 20 éves Liquid elemzése mellett a 10 éves Selected gyűjteményes albumot is górcső alá vettem, és megemlékeztem a 10 évvel ezelőtti 2 Recoil-fellépésről is (Diesel Club, Szikra Mozi). Sőt, a szintén 10 éve megjelent Want Architect-féle mixeken is "végigmentem". Ha már best of lemez: a The Singles 81-85 kiadásának 35 évfordulóját is idén ünnepelhettünk, és természetesen külön figyelmet kapott a két 1985-ös kislemez, a Shake The Disease és az It's Called A Heart. A Some Great Reward Tour 35 évfordulójának alkalmából megemlékeztem a Volán Pályás fellépésről is. A szólóprojektekre visszatérve: megemlékeztem Martin 5 évvel ezelőtti MG és MG EP című lemezeikről, és Dave mindmáig utolsó szólólemezéről is, a Soulsavers-szel közös Angels&Ghosts-ról, valamint az ezt követő Angels&Ghosts turnéról. Az ősz a Songs Of Faith And Devotion The 12'' Singles Box bemutatása mellett a Playing The Angel nagylemez 15. évfordulójával telt: különös figyelemmel (és 2 kétnapos bejegyzéscúnamival) megemlékezve a Precious és az A Pain That I'm Used To kislemezekről. És idén volt 10 éves évfordulója a Depeche Mode egyik leggazdagabb, legtöbb extrával ellátott kiadványának, a Tour Of The Universe-nek is, amely szintén 2 napnyi bejegyzéssorozatot "ért". A Violator és a SOFAD Box mellett megjelent idén a MODE című CD Box is, és Anton Corbijn DM AC című fotóalbuma is, ősszel pedig - a Rock And Roll Hall Of Fame "online" beiktatást követően - Martin váratlanul egy szólódallal jelentkezett (Mandrill), és jövőre The Third Chimpanzee címmel instrumentális EP fog tőle megjelenni. Nagyon szépen köszönöm az idei kitartó figyelmeteket is, minden lájkot és minden véleményt - jövőre, veletek, ugyanitt, remélhetőleg egy vidámabb évben! :) Boldog új évet minden Depeche Mode-rajongónak! :)

hny2021dm.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9816363446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása