Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

New Life, 1982, őszi (A Broken Frame) turné

2021. június 13. - Szigi.
"A Depeche Mode Top Of The Pops-beli fellépésének híre befolyásolta Basildon hétköznapjait is. Robert Marlow bevallotta, hogy legjobb barátai sikerével kapcsolatban ambivalens érzései voltak: „Nagyon nehéz pontosan megfogalmazni, mit éreztem. Egyfelől nagyon örültem, hogy az ismerőseimnek ilyen jól megy, másfelől nem tudtam nem gondolni arra: miért nem én? Aztán mindnyájunknál eljött az önutálat pillanata - úgy gondoltam, nem küzdöttem elég keményen.”
 
Martin Mann: „Egyikünk sem gondolta, hogy ennyire gyorsan beindulnak. Bámulatos volt, hogy a Dreaming Of Me a slágerlistákra került, de utána jött a New Life, és ennyi volt - már messze jártak." (az idézetek Jonathan Miller: Stripped című könyvéből származnak)
 
A NEW LIFE természetesen 1982 végén, az A Broken Frame Touron is a setlist része maradt; ez volt az első "régi szám" a három (introval együtt 4) A Broken Frame-ről származó dallal induló koncertről. A koncertfelvétel 1983-ban hivatalos kiadványon is megjelent, mégpedig az Everything Counts limitált kiadványán.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr4516592514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása