Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

2001 Madison Square Garden, első este

2021. június 28. - Szigi.
És akkor hogy sikerült az első este a Madison Square Garden-ben, kedves Nichelle?
 
"Annyira jól éreztem magam a tegnap esti előadáson! Mivel sok jegyet már a szállodában elintéztek, nem kellett túl sok jeggyel foglalkoznom a helyszínen. Ez egy hatalmas terhet vett le a vállamról, mivel akkor így csak a meet&greet-ekkel kellett foglalkoznom! Úgyhogy úgy döntöttem, hogy amint a zenekar színpadra lépett, és minden engem érintő probléma megoldódott, összepakolom az irodámat, és élvezem a koncertet a nővéremmel és a barátaimmal. És pontosan ezt tettem! Sokkal szórakoztatóbb a barátaiddal és azokkal, akikkel együtt szórakozhatsz, mint egyedül - mert máshol általában egyedül nézem a bulit. Csodálatosan éreztem magam, amikor az összes dalra táncoltam és énekeltem, és úgy gondoltam, hogy a tegnap esti koncert messze az eddigi legjobb volt. És a családtagok is ott voltak, a feleségekkel és a gyerekekkel, úgyhogy ez még fantasztikusabbá tette az egészet. A közönség hihetetlen volt, és még több és több energiát adott a srácoknak, mint amennyit már eddig is kaptak.
 
A koncert után afterpartyt tartottunk a helyszínen, ami nagyon jó volt, volt sok barát és beszélgetés. Egy barátom, David Peris, Anton Corbijn nagy rajongója, azt akarta, hogy kérjem meg Antont, hogy készítsen rólunk egy képet. Így természetesen Anton (aki a koncertet fotózta) készségesen segített, David pedig nagyon izgatott volt. A képek tulajdonképpen elég viccesek lettek, senki sem pózolt igazán, csak nevetgéltek!
 
Miután elhagytuk a helyszínt, a társaságunk visszament a szállodánkba, hogy igyunk valamit a bárban, és jól éreztük magunkat, beszélgettünk és ismerkedtünk. Ez egy nagyon hosszú, de sikeres nap volt, és mindenki nagyon elégedettnek tűnt a műsorral."
 
Ekkor még nem sejthettük, hogy a második este meglepetésdalt rejteget...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr516607348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása