Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Dave bajban a fürdőszobában - részeg este Tokioban, 35 évvel ezelőtt

2021. július 23. - Szigi.
A két órával ezelőtt felrakott tokioi fellépés után még egy koncert is volt Japán fővárosában (lásd lentebb), majd pedig húzós éjszaka következett...
 
A DM Live Wiki oldaláról idézünk, Dave-től: "Az utolsó koncertünkön nagyon berúgtam, és csak hajnali négykor értem vissza a szállodába. Ott feküdtem az ágyon, és hirtelen pisilni akartam. Bementem a fürdőszobába, és elaludtam a vécén. Körülbelül egy óra múlva megpróbáltam felállni, de megcsúsztam egy törölközőn, és átrepültem a zuhany alatt, ráadásul háttal. Kiáltottam Jo után, aki visszahozott az ágyba. Lenéztem a bokámra, és majdnem meghaltam, amikor megláttam, hogy mekkora. Olyan volt, mint egy elefántláb. Hatalmas. Még most is fáj..."
 
Itt a teljes koncertfelvétel:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr916618240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása