Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Kiégés, imposztor-szindróma: újabb Dave interjú

2021. október 11. - Szigi.
Újabb Dave interjú. Két sokatmondó részlet belőle:
 
"Sokáig imposztor-szindrómám volt a Depeche Mode-ban. Úgy értem, hogy őszintén szólva innen származik a lemez címe is. Egy karakter, amit használtam, hogy végigcsináljam az egész Spirit turnét. Tudod, az igazi imposztor, aki majdhogynem a határán van annak, hogy talán már túl öreg ahhoz, hogy ezt csinálja."
 
"Egy egész napomba telt, amíg felkészültem a koncertre. Aztán úgymond benne maradtam. És ez gyakran van így, különösen, ha turnén vagy. Az évek során rájöttem, hogy a zenekarommal az igazán nagy turnék során mindent bele kell adnom, nagyon ott kell lennem. Néha-néha kilépsz, mert a turnék szakaszai között van néha több hét pihenő, és mindig nagyon nehéz átállni, hogy hazajössz pl. egy hónapra, meglátod a barátaidat, a feleségedet és gyerekeidet, és van egyfajta érzésed, hogy "mi is történik tulajdonképpen?" Egy bizonyos ponton aztán az ember átáll, és azt mondja, hogy "ki kell tartanom, amíg vége nem lesz". Hosszú idő egy turné, másfél-két éven keresztül csinálod, sokat adsz bele magadból. A legutolsó nagy Depeche turné után eltartott egy ideig a visszaállás, miután hazaértem. Elég nyilvánvaló volt magamnak és a körülöttem lévőknek is (beleértve a feleségemet), hogy "vissza kell venned a tempót, túl messze mentél, gyere vissza a földre, Dave". És ezúttal eltartott egy darabig, mire újra megbarátkoztam az életemmel, a barátaimmal és a többi dologgal. Szóval a cím ötlete akkor merült fel bennem."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr3216717726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása