Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Az oldal jővőbeni tervei

2022. június 02. - Szigi.
Egy hete jelentette be a Depeche Mode hivatalos Facebook, Instagram és Twitter csatornája a szörnyű hírt, miszerint a banda alapító tagja, Andy Fletcher meghalt.
 
Nem titok, hogy az elmúlt 1 hét számomra is teljes sokkban telt. Ahogy jöttek a hírek, igyekeztem megosztani azokat, igyekeztem méltóképpen megemlékezni Fletchről, és közben egyszerűen szentségtörésnek éreztem volna a One Night In Paris kiadásának 20. évfordulójáról megemlékezni.
 
Fel voltam rá készülve, hogy a Freestate.hu és a Depechemode Blog idővel emlékoldal lesz, amely a Depeche Mode egyre szűkebben csordogáló újdonságai mellett egyre inkább a múltra koncentrál, de azért nem gondoltam volna, hogy ez ilyen hamar eljön.
 
Az, hogy az oldalt milyen lelkesedéssel készítem, az erősen függ attól, hogy a zenekar létezik-e még a jelenben, vagy sem. Erre az elmúlt 1 hétben nem kaptunk még hivatalos választ.
 
Szűkebb körben beszéltem már arról, hogy 4 éve, a Global Spirit Tour végeztével kezdtem el az általam elképzelt mélységekben megosztani a gondolataimat a Depeche Mode múltjáról. Ahogy azt megszokhattátok, 5 és 10 éves jubileumokról szoktam részletesen beszélni. Első ízben 4 éve, az 1984-es Some Great Reward-ról, az 1994-es Exotic Tour-ról, és a 2009-es a Sounds Of The Universe-ről írtam a megálmodott részletességgel. Ez tehát azt jelentené, hogy 2 év múlva, 2024-ben ismét ezekről kellene írnom, ismételve önmagamat.
 
Így tehát - amennyiben a Depeche Mode nem aktiválja magát - én magamnak kb. jövő év végéig, a Devotional Tour 30. évfordulójáig, a Construction Time Again, a Counterfeit 2, a Paper Monsters és a Delta Machine megemlékezésig adok magamnak, hogy a Freestate.hu nevében megosszam a gondolataimat a DM-ről. Ezután pedig valamilyen más formában fog működni az oldal - hogy milyenben, azt nem tudom még.
 
Most viszont - talán sokak számára kegyeletsértő módon, de számomra (és talán mások számára) terápiát jelentve - mindössze egy hetes "gyászidőszak" után folytatom az előre eltervezett bejegyzéseimet.
 
Természetesen bármi hír lenne még Andy haláláról, arról is be fogok számolni.
 
Nyugodj békében, Fletch!
 
andy_fletcher_bucsu.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr4417846833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása