Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Deeper And Deeper

2022. október 22. - Szigi.
Még a Depeche Mode-nak sincs sok olyan agresszív, tolakodóan elektronikus dala, mint Dave-nek a ma 15 lves Hourglass lsmez harmadik alkotása, a DEEPER AND DEEPER. Nyers elektronikus kezdés, valahonnan a The Dead Of Night és az A Pain That I'm Used To fülsértő hangjai környékéről, dögös, húzós, ízig-vérig elektronikus lüktetés, mindezen pedig Dave mint egy szexuálisan kielégítetlen, követelőző bika üvölti torzítva a fülünkbe, hogy "i waaaana love you, i waaaaaaaant your love". Dave be is vallotta a dalszövegről, hogy "Nagyon szexuális és nagyon állatias. De ez is egy nagy részem: ebben a dalban ezt akartam felfedni. Elkezdtem énekelni, és Christian azt mondta, hogy három méterre kellene állnom a mikrofontól, annyira úgy üvöltöttem. Azt akartam, hogy a T. Rex, Gary Glitter, az összes ehhez hasonló glam zenekar érzését keltse. De valójában ez ez inkább egyfajta bluesos megközelítés volt, hogy egy ötlet megy végig a dalon."
 
"Maga a dal egy zenei háttérsávból született, amin Andrew dolgozott, és számomra olyan volt, mintha egy nagyon sötét hangulatú, nagyon agresszív és mocskos, csúnya zenei rész. Erre pedig megírtam ezeket a szavakat, azt hiszem, különösen dühös voltam aznap... és úgy döntöttem, hogy beleteszem mindezt a dalba. Ez egy olyan dal, ami nagyon szexuálisan agresszív, és arról szól, hogy azt akarom, hogy a dolgok az én akaratom szerint menjenek, hogy én irányítsak, és ez a dal nagyon is a szexuális teljesítményről szólt. Nagyon gyorsan összeállt ez a dal, villámgyorsan befejeztük."
 
A bő 4 és fél perc szinte egy energiaszinten dübörög végig - ez egy olyan dal, amit még Depeche Mode koncerten is el tudnék képzelni!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr7317959610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása