Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Deftones - To Have And To Hold

2023. augusztus 04. - Szigi.
"Chino Moreno [Deftones]: Azért választottam a To Have And To Hold-ot feldolgozásra, mert az egyik reggel a turnébuszban nagyon rosszul ébredtem. Kifejezetten rosszul éreztem magam... majd meghallgattam ezt a számot... elolvastam a szöveget és máris jobban voltam! Hát ezért! A Depeche Mode a kedvenc együttesem és szerintem legjobb anyagukat még el sem készítették!" (az idézet a HDMFC honlapjáról származik)
 
A sacramentoi legendás metálbanda, a Deftones nem finomkodta el a To Have And To Hold feldolgozást: kemény, sötét, agresszív, elkeseredett hangzású átdolgozást készítettek az amúgy is kifejezetten gyászos hangulatú Depeche Mode dalból. Itt nincsenek elektronikus effektek, "csak" egy kemény hangzású rockbanda zenél.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr2718185197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása