Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Los Angeles, Las Vegas, feszület - a Devotional Tour november végi időszaka

2023. november 26. - Szigi.
30 éve megvolt az ötödik (!) koncert is Los Angelesben, a Devotional Touron. Erről itt egy őszintén szólva teljesen szörnyű koncertfelvétel.
 
Daryl Bamonte így írt ezekről a napokról a Devotional Tour Diaryban, ahol megemlíti a las vegas-i koncertet, ami elmaradt végül:
 
"Véget ért az ötéjszakás fellépéssorozatunk a The Forum-ban. Kimerültem. Ma este korán kell lefeküdnünk. Holnap Las Vegas! (...) Kessler telefonált és közölte, hogy a vegasi show elmarad. Dave hangja teljesen tönkrement, ráadásul influenzás is. Nagy kár. Soha nem voltam még ott, és úgy volt, hogy én fogok az előzenekarral, a The The-vel fellépni. Az élet mostanában egyik csalódást hozza a másik után (...) Fletch most hívott. Azt mondta, hogy a gép még mindig Vegasba megy, és hogy akarok-e vele és Grainne-nel tartani. Ó, szuper! Egy szabad este Vegasban egy rakás zöldhasúval a zsebemben!" (...) "Ó, micsoda éjszaka!" Tegnap este elfelejtettem lefeküdni. Las Vegas szuper. 24 óra puszta mennyország (és én 400 dolcsival beljebb is vagyok anyagilag). Megyek, veszek egy feszületet Mexikóban a pénzből."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr5318265727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása