Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Ma 23 éve volt a legendás Depeche Mode koncert az MTK-pályán!

2016. július 27. - Szigi.

Nézzük néhány szemelvényt az akkori eseményekből!

Daryl Bamonte ezt írta a Devotional Tour Diary-ba: 

"Hihetetlen hosszú útat tettünk meg Belgiumból ideáig és ma még ki kellett autózni "a nagy magyar pusztába" is, csakhogy Anton leforgathassa a Condemnation videót. Dave számára az egész nap Sam és Hildia ölelésében telt. Nem tűnt bánatosnak emiatt. Történhetett volna mindez máshogy is...."

Jonathan Miller pedig a következő történetet osztotta meg Alan Wilder-ről a Stripped című könyvben: 

"Mikor észrevett egy csapat magyar rajongót, akik a szálloda előtt összegyűltek, "Wilder feléjük intett. >>Menjetek a picsába! - mondta. - Tűnjetek a kibaszott ablak elől.<<" Nem meglepő módon Wilder másképpen meséli a sztorit: Különösen emlékezetes volt, mikor a Devotional Tour alatt Budapest utcáin üldöztek bennünket Heppel. Úgy kezdődött, hogy néhány rajongó meglátott minket egy étteremben, a szállodáig követtek és autogramot kértek. A nézősereg egyre kíváncsibb lett, és a tömeg növekedni kezdett. A testőröm, Joel Hopkins egyre idegesebb lett, és azt mondta: egy, két, há', futás! Vissza kellett rohannunk a szállodába, nyomunkban egy csapat izgatott magyar rajongóval. Mikor végre bejutottunk, elkezdtek dörömbölni a bár ablakain, úgyhogy kimentem, hogy beszéljek velük. Elmagyaráztam nekik, hogy nem mi vagyunk a szálloda egyedüli vendégei, és a többieknek a bárban talán kissé kellemetlen Az élőhalottak éjszakájában érezni magukat. de adok néhány autogramot, ha megígérik, hogy békén hagynak. Az egész helyzet kicsit olyanná vált, mint a vadászat, ahol a hajsza maga jelenti az igazi izgalmat, és már kevésbé számít az eredeti cél, hogy valakitől szerezzenek egy autogramot. Hep és én most már csak nevetünk ezen, és akkor sem éreztünk fizikai fenyegetettséget. Csak ijesztő volt látni azt az erőt és azt a gyorsaságot, ahogy egy egyszerű ebéd vérszomjassá tett egy csomó embert, ha úgy tetszik. Amit nagyon bántónak találtam, hogy úgy hozták az eseményt nyilvánosságra, mintha elküldtem volna a rajongókat a picsába, pedig csak enyhíteni próbáltam a helyzeten a szálloda többi vendégének védelmében."

Itt pedig a koncert, teljes egészében: 

 A setlist ez volt: 

Higher Love
Policy Of Truth
World In My Eyes
Walking In My Shoes
Behind The Wheel
Halo
Stripped
Condemnation
Judas
Death's Door
Mercy In You
I Feel You
Never Let Me Down Again
Rush
In Your Room

Personal Jesus
Enjoy The Silence

Fly On The Windscreen
Everything Counts

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr128915938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyondurva 2016.07.28. 14:09:58

Annak a bedobott atlétának a közepét én kaptam el, két csapatnyi ember pedig a két oldalamon jobbra és balra húzta. De olyan erős anyagból volt, hogy nem szakadt szét, csak nyúlott. Végül elengedtem, mert elkezdte levágni az ujjaimat.

2016.07.28. 15:41:16

@nagyondurva: büszkék vagyunk rád

Burgermeister 2016.07.28. 18:29:53

királyság volt...egy isten a Dave...élmény volt na.

mossberg operator 2016.07.28. 21:18:34

En is ott voltam. Popec volt.

sciffy 2016.07.28. 22:31:48

A koncert előtt amikor mindenki az árusoktól vásárolt posztert,könyvet,stb észrevettem Anton Corbijnt,ahogy ott sétál köztünk.
Gyorsan utánaszaladtam és megszólítottam,tényleg ő volt,jutalmam egy névre szóló dedikálás az új könyvükre.
süti beállítások módosítása