Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

25 éve került a mélyvízbe Daryl Bamonte és emellett született egy kitűnő felvétel!

2019. március 26. - Szigi.
Na, és mi újság volt 25 éve ilyenkor az Exotic Touron? Lapozzuk fel az Exotic Tour Diary-t, ahol Daryl Bamonte váratlanul reflektorfénybe kerül és ettől kissé megretten :D
 
(Manila): "Pont mikor már azt gondoltam, hogy a dolgok nem lehetnek furcsábbak, amikor már azt éreztem, hogy elértük azt a pontot, hogy semmi sem tűnik különösnek, jön most ez... Fletcher nem fejezi be a turnét, Hawaii után hazamegy, és a másik három azt akarja, hogy én ugorjak be helyette (?!?). Azt hiszem, itt az ideje egy erős italnak (...) Fletch-csel ebédeltem ma, és sokkal jobban érzem magam. Kicsit lassan esik le a dolog, de Fletch azt mondta, hogy örül annak, hogy nem valami öreg session zenész helyettesíti őt. Huhh! Ez volt a nehéz része. Már csak meg kellene tanulnom szintetizátoron játszani..."
 
(Honolulu): "Wob és Tom, szuper technikusaink beszerelték a felszerelést a szobámba, és most kezdem az egészet valóságosnak érezni. Alannel együtt átfutottunk a programon. (...) Mindenki a strandra ment ma. Én nem mehettem, gyakorolnom kell. Megpróbáltam mosolyt tettetni, de nem igazán sikerült. (...) Végigmentem álmomban az egész setlisten. Odaadtam Alison-nak az óráját és elénekeltük a "Boldog szülinapot"-ot, így legalább 15 másodpercre elfeledkeztem "arról". Megpróbáltam lemenni a strandra a többiekkel, de nem tudtam elviselni a többiek joviális hangulatát - tudod, strandon lenni Hawaii-n... A zenekar játszik ma este, én pedig egyedül fogok játszani egy függöny mögött, hogy ráérezzek a dologra. A közönség nem fogja hallani, hálistennek" (...) Jól ment a fellépés, de a stressz megöl engem. Mivel a múlt héten kitéptem az összes hajamat, ezért már csak a fejemet tudom ütni. A stressz érdekes módokon nyilvánul meg".
 
Hallgassuk meg ezt a bizonyos második honolului fellépést, ami pont ma 25 éves! Ez az egyik legjobb felvétel az Exotic Tourról, bár sajnos az intro és a Rush teljesen hiányzik, és a Halo is csak a második felétől van meg. Mindazonáltal érdekes fellépés: Martin a szokásos kettő helyett három dalt is énekel a koncert közepén, ráadásul az A Question Of Lust-nak egy igen érdekes, minimal verzióra emlékeztető változatát adja elő. További kedves érdekesség, hogy Martin kétéves kislánya, Viva felment a színpadra az A Question Of Time alatt, és állítólag együtt is énekelt Dave-vel (ez nem igazán hallatszik a felvételen, bár Dave nagyon magyaráz valakinek a második versszak alatt). Viva a szám végéig a színpadon maradt, odakuporodott Martin szintetizátorához.

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1514710427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása