Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

10 éves a PEACE!

2019. június 15. - Szigi.
Martin: "A Little Soul-t és a Peace-t egymás után írtam, és az album flow-ja egyből intenzívebb lett. Tényleg úgy éreztem, hogy spirituális dalok. Valahogy a további munkák sarokköveivé váltak." (...) "A Peace és a Little Soul a két leginkább spirituális dal, amit valaha írtam. A béke eljön hozzám. Belső béke. Nem akarok újra felfedezni keresztény vagy New Age-hippi dolgokat, de tényleg úgy éreztem, hogy ezek a dalok jobban hozzákapcsolnak az univerzumhoz." (...) "A Peace a személyes kedvencem. Azt gondolom, hogy ez az egyik legjobb dal, amit valaha írtam. Ez lesz a következő kislemez."
 
Dave: "Amikor Martin lejátszotta nekem elsőként a Peace-t, megfordultam és azt mondtam: "Azt gondolom, hogy ez az egyik legjobb dal, amit valaha írtál". Már a demó formátumban nyilvánvaló volt, hogy tele van dallammal. Azt gondoltam, hogy egyszerűen gyönyörű. Őszintén szólva néha nem is tudom, hogy hogy tud előjönni ilyen cuccokkal."
 
PeterToo, Home Fórum, admin: "A Peace-t Dave akarta (a turnén a) setlistben tartani, Martin és Andy viszont leszavazta."
 
Ma ünnepli 10 éves kiadását a Depeche Mode egyik legmegosztóbb dala, a PEACE! Természetesen, ahogy szoktunk kerek jubileumoknál, ma is több bejegyzéssel emlékezünk meg a kiadványról.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9414891094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása