Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Club America - egy DM-hez (is) kötődő Cure-dal!

2019. június 17. - Szigi.

Érdekes, de Robert Smith-et is megihilette ez a Depeche Mode-hoz kötődő kiruccanás New Yorkban. Az 1996-ban megjelent Club America című Cure-dal hátteréről a következőket nyilatkozta: "Átugrottam New Yorkba 1994 nyarán Perry Bamonte-tal, mert akartam látni egy meccset a Foci VB-n. New Yorkban épp a Depeche Mode lépett fel, és Perry bátyjával, Daryl-lel (aki éppen ebben az időben velük dolgozott) kimozdultunk egy kicsit New Yorkba (az összes bársonyköteles bejáratú helyre). A meghosszabbított limók és a VIP-páholyok - nem nagyon vicces helyek, főleg ez utóbbiak. Bementünk egy klubba: ennyi volt az egész. De bementünk több különböző helyre és elég komolyan a figyelem középpontjába kerültünk... És rá is játszottam, sokkal szörnyűbb mértékben, ahogy kellett volna. És aztán hazafelé a repülőn írtam ezt a dalt, mert megpróbáltam valamilyen módon megmagyarázni ezt magamnak. Tudod, ez ironikus. Van egy fotóm, ami ezekről a celebekről készült és ott voltam köztünk, és közben undorodtam magamtól! És ez a dal, nem egy kanáriruhás lány ellen íródott, hanem saját magam ellen, mert részt vettem az egészben."

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr9514898032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása