Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

35 éves a Blasphemous Rumours!

2019. október 29. - Szigi.
Daniel Miller (2006): „Az egyik napon, amikor épp a 'Blasphemous Rumours' keverése zajlott, hatalmas vita kerekedett a stúdióban. A dal versszakai igen sötétek, ugyanakkor a refrén nagyon megkapó. Azon vesztek össze, hogy vajon jó megoldás-e így hagyni a számot, vagy sem. Úgy tűnt, valóban nagy hatást sikerült rájuk gyakorolnunk.”
 
Martin, 1986: „ A Blasphemous Rumours főképp a banda korai korszakából inspirálódik, sőt, még mielőtt a banda elindult volna… akkor, amikor Andy és Vince rendszeres templomba járók voltak, és én velük szoktam menni, mivel a barátaim voltak. Arra gondoltam, hogy milyen érdekes, soha nem voltam gyakorló keresztény, noha ők azok voltak. És amikor nem vagy bevonva az egészbe, akkor szerintem elég jól összeveszed a képmutatást és az egész vicces oldalát. Volt egy dolog, amit gyakran felidéztem, az úgynevezett „imalista”: minden héten ott ültek és imádkoztak súlyos beteg emberekért, és teljesen egyértelmű volt, hogy a legtöbb ember, akiért imádkoznak, meg fog halni. De ők ezt nagyon pozitívan annyival intézték el, hogy „ez Isten akarata volt”, és „Ott már jobb neki” És ez, amikor kívülálló vagy, elég nevetségesnek, nagyon viccesnek tűnik. Tudom, hogy sokan ebben nem fognak velem egyetérteni…”
 
Andy, 1985: „A Blasphemous Rumours a tapasztalatainkból gyökeredzik. Volt egy „imalista” azokért az emberekért, akik betegek voltak, és imádkoznod kellett azokért az emberekért, akik a lista tetején voltak, addig, amíg meg nem halnak. Amikor Martin először játszotta nekem a Blasphemous Ruomurs-t, akkor kissé bántott engem. Éreztem, hogy miért fogják az emberek kevésbé kedvelni. Ez valóban kissé támadó dal. „
 
Neil Ferris, 2006: "A Some Great Reward során a fő probléma a Blasphemous Rumours-szal volt: ez egy nagyon-nagyon nehéz felvétel volt, és rengeteg ember volt, akik a szöveg miatt, vagy akár már a cím miatt úgy érezték, hogy ennek nem szabadna mennie a rádióban. És valóban küzdöttünk a rádiós játszásért, és volt néhány ember, akik kifogásolták, hogy lemehet ez a dal a rádióban, és ennek igen erősen hangot is adtak”.
 
Martin, 1989: „Az összes dalunk közül erre kaptuk a legtöbb visszajelzést. (…) Noha ez a dal kezd megöregedni, még mindig kapok rajongoktól leveleket, amik erről a dalról beszélnek. Mostanában már azt írják, hogy kedvelik. De amikor megjelent, rengeteg levelet kaptam emberektől, akiket sokkolt a dalszöveg. Azt akarták, hogy a Blasphemous Rumours ki legyen tiltva a rádiókból”.
 
Kerek évfordulós kislemez! Ma 35 éve jelent meg a BLASPHEMOUS RUMOURS! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr715268656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása