Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

15 éve volt egy nagy buli a Hajógyári Szigeten!

2019. november 20. - Szigi.
15 éve ilyenkor este néhányan közülünk a Hajógyári Szigeten álldogált, mivel a Sziget Events Hall nevű helyen - Coyote és Blackman felvezetése mellett - fellépett a NEO, a CLIENT, utána pedig Andy Fletcher DJ-zett! Nézzünk egy korabeli visszaemlékezést:
 
"Blackman setje nekem tetszett. Persze tartogattam az energiát, hisz nem miatta mentünk, azért mi pörögtünk egy cseppet a house-progressive house-tribal setre. Ettől függetlenül a buli köröttünk eléggé "fékezett habzásúnak" hatott.
Neo: hozták a szokásos színvonalat. Semmi extra, láttuk/hallottuk már őket százszor, ez is ugyanolyan volt. A színpadi megvilágítás csapnivaló volt, az arcok végig sötétben. Ez direkt volt így?
Client: szerintem sokkal hangulatosabb volt mint albumon. Az elmúlt héten elég sokszor kerültek az otthoni playlistbe a Client albumok, maxik, koncertfelvételek. Én valami sokkal gyengébbre számítottam. Ez így élőben nagyot ütött és nagyon hangulatos koncert volt! Asszem életem legbrutálabb hangosítását hallhattam, komolyan a tüdőmben a hörgők akartak kiszakadni, annyira pusztított a basszus! Ilyen talán a 95-ös Prodigyn sem volt! Aztán a 3. szám után ezt lejjebb csavarták, szerencsére (?). Ami meglepő volt még, hogy a közönség (ott elől, körülöttem) teljesen jól ismerte a dalszövegeket. Én azt hittem, van max 3 Client fan az országban, ehhez képest egy elég masszív kis rajongótábor ugrabugrált az első sorokban, amin nálam talán csak a zenekar lepődött meg jobban! :) Összességében a Client hozta amit tudott, ezek ők, klasszak voltak!
Andy: nálam természetesen az est fénypontja! Egy tökéletes, modern (és mégis oldskool), dinamikus, prögős elektronikus tánczenei settel elégítette ki minden igényemet! Kibaszott jó volt! Az egészet végigpörögtem(tük), volt itt sok dM remix, a legütősebb Client remixek, New Order, Yazoo, Sciccors Sisters stb… és az egész vmi pörcsi tehnó/hauz körítésben! Én amúgy is kedvelem az iesmit, valszeg akkor is bírtam volna, ha történetesen nem Andy a DJ! Nagyon bírtam, hogy a számok között, bizonyos dM szekvenciákat, sávokat is beúsztatott (pl az elején a Something To Do "szivárgása", vagy később a Master And Servant "iccalad, iccalad" stb). Az is klassz volt, ahogy Andy "húzta a népet", csak nem akarta elindítani azt a fránya Behind The Wheel-t… csak nem, csak nem... De aztán mégis. És akkor robbant az Events Hall!!! Andy színpadi showja eleinte elég visszatetsző volt, az hogy a Client lányokkal "nem éppen úriember módjára" viselkedett, valszeg a show része, de nekem inkább kiábrándító... Ahogy a műsor haladt előre, Andy is egyre jobban feloldódott. Szóval szerintem nagyon korrekt kis settet adott, a hangulat végig tiptop volt, mindenki élvezte. Természetesen a dM számok voltak a csúcspontok, de az egész összeállítás igen masszív volt! A live set végére egy igazi, kedves momentum: Andy berakta az első dM single-t (megjegyzem, az egyetlen dM dal ami nem remix volt), a Dreaming Of Me-t és búcsúzott. Megható pillanat volt! A hátam beleborsódzott! Méltó lezárása az estének! Összességében maga a rendezvény egy igazi nekemvaló, korszerű elektronikus est volt! Eddig az év bulija! (mindjárt itt az év vége, szal valszeg az is marad)"
 
A Szörfdeszka.hu, azaz Gellén 'Disp' Imre egyik képével emlékezünk az eseményre:
 
andy_fletcher_events_hall.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr6515299486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása