Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Ricki Tik Tik!

2020. február 05. - Szigi.

Daniel Miller: "Francois Kevorkian keverésével csak egy bajom volt: amíg a lemez nagyszerűen szólt, addig valahogy nem voltam elégedett az Enjoy The Silence keverésével. Tök úgy hangzott, mint egy demó. Meghallgattam ezt a nyers verziót, amit csináltak, és a fejemben megfogalmazódott, hogy igen, így kellene megszólalni ennek a dalnak. Szóval azt mondtam: "Figyeljetek, imádom az albumot, de nem érzem igazán tökéletesnek az Enjoy The Silence keverését. Le tudnék menni valakivel, és megpróbálni egy másik verziót? Szóval lementem egy Phil Legg nevű mérnökkel, akivel akkortájt dolgoztam és megcsináltam a verziót, amit mindigis hallottam. Azt hiszem, a végére annyira kiégtek már a lemezkészítés során - hosszú ideig tartott felvenni a lemezt - hogy a végén azt mondták, "oké, nem érdekel, mehet", és végül az én verziómat használták.

Következzék egy újabb Francois Kevorkian remix, a vicces nevű RICKI TIK TIK MIX, ami az (egyesek szerint New Orderre emlékeztető) gitárszólam legszebb két pár gitárhangra helyezi a hangsúlyt, a szokásos, kissé rideg-Kraftwerkes táncos alapokon. A mix végén Dave különböző magasságúra transzponált "Enjoy The Silence" éneke ezt a mixet is nagyon szerethetővé teszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1915459196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása