Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

A Breathing In Fumes podcast Violator-mixe

2020. március 12. - Szigi.
Mai Violator-adagunk az Almost Predictable Almost blogról egy mix a Violator-időszakból, amelyet Glen Hammarstrom, a kitűnő (bár mostanában szünetelő) Breathing In Fumes podcast gazdája készített. Hallgassuk meg, bő 1 óra hamisítatlan Violator-hangulat!
 
Glen: "Amikor elkezdtem összerakni ezt a mixet, tisztában voltam vele, hogy ez az a lemez, amit minden Depeche rajongó ezerszer meghallgatott már, és remélem, hogy nekem sikerült egy másikfajta látásmódot megmutatni, mint a szokásos. Mélyre ástam tehát, és megpróbáltam találni olyan érdekességeket, remixeket, ami ezt a tribute mixet egyszerre rejtélyessé és ismerőssé teszi. Úgy álltam a munkához, hogy megpróbáltam újra felidézni az 1990-es izgalmat, és ahogy ennek mentén haladunk előre az időben a mixben. Amikor összemixeltem a dalokat, nem igazán úgy tettem mindezt, mint egy hagyományos DJ, inkább csak egyfajta tiszteletadásra gondoltam, a DJ mixek szellemében. Ahogy visszahallgattam a mixet, észrevettem, hogy erőteljesen Amerika-perspektívából vizsgálja az eseményeket. Mivel amerikai vagyok, azt hiszem, ez el is várható. Talán egyfajta pillanatkép lehet arról, hogy mennyire fanatikusak itt a rajongók, és hogy a zenekar miként robbantott ekkorát a Violator kiadásával. Talán ez érdekes lehet azoknak a rajongóknak is, akik nem itt élnek."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr6015516368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása