Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Munka egy nemszeretem dalon

2021. március 12. - Szigi.
A mai FletchCam a Suffer Well 2005-ös stúdiómunkálataiba enged betekintést. Bő 10 évvel később Dave meglepőt nyilatkozott a dalról: "A dalt én írtam. (...) És megmondom őszintén, nem igazán kedvelem. (...) A dalt, mint mondtam nem szeretem, de Martin ragaszkodott hozzá. Ez abban az időszakban volt, amikor sok-sok dalt sikerült hozni, és a többségükkel elégedettebb voltam. Martin viszont csak azt hajtogatta, hogy "Ez a Suffer Well elég jó, kedvelem." Lehet a basszus vonal fogta meg." (a fordítás a HDMFC honlapjáról származik). Mindenesetre itt nem látszik sem a feszültség, sem az, hogy nem kedvelnék a dalt:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr4616459116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása