Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Beletörődés a halálba - ma 24 éve jelent meg a HOME kislemez!

2021. június 16. - Szigi.
Martin: ""Őszintén szólva ez a dal életem egy elég sötét időszakában íródott, amikor felismertem, hogy mennyire függök az alkoholtól, hogy kitöltsem a mindennapjaimat. Láttam, hogy az egész életmódomat befolyásolja ez a tény, és azt hiszem, a dal egy módja volt annak, hogy rögzítsem a "beletödőrésemet" ebbe a helyzetbe (...) úgy képzeltem, hogy hamar sírba szállok, és ezt ebben a dalban fogadtam el."
 
Ma 24 éve jelent meg a HOME!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr416594888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása