Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Egy izgalmas este Torontoban

2021. június 16. - Szigi.
Torontoban folytatódott az Exciter Tour, ma 20 évvel ezelőtt. Nézzük a turnéblogot, Nichelle Carlson beszámolóját:
 
"Toronto abszolút lenyűgöző volt. Bár mindenki más szerint nem volt olyan szép, mint szerintem - talán őket nem, de engem nagyon meglepett a helyszín, szerintem mindenki más már látta korábban. Közvetlenül a vízparton és egy kikötő mellett volt, így minden ablakból, amin kinéztél, gyönyörű kilátás nyílt. És hogy még jobb legyen, gyönyörű napsütéses nap volt. Egyszóval minden nagyszerű volt.
 
A meet&greet során a srácok megkapták a helytől a House of Blues "csillagát". Gondolom, mindenki kap egyet, aki teltházat csinál. Szép kép volt, egy festmény a helyszínről.
 
A másik nagyszerű dolog abban a helyszínen - Molson Amphitheatre - az ellátás volt. Az előző helyszíneken nem volt a legjobb a kaja és a pia, de itt minden klappolt.
 
Ma volt a szabadnapunk Torontóban, és kicsit eleresztettem a gyeplőt. Olyan régóta nem vásároltam már, hogy most már rám fért. Egy kicsit a várost is megnéztem, ami nagyon tetszett. Összességében nagyon jól éreztem magam."
 
Itt pedig a koncert teljes audio felvétele, ami az An Exciting Night In Toronto bootleg lemezen meg is jelent. Dave mondjuk nincs csúcsformában... Természetesen a koncert le is tölthető a nagyszerű DM Live Wiki oldalról.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr5416595404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása