Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

2001, Philadelphia, második rész - Nichelle, turnénapló és az MTV

2021. június 30. - Szigi.
Most pedig következzék a 20 évvel ezelőtti, philadelphiai koncert második fele, mindezt az Exciter Tour Diary-ból, Nichelle szavaival megfűszerezve:
 
"Már Phillyben vagyunk, és a repülőtérről egyenesen a helyszínre repültünk. Az MTV azért van itt, hogy lefilmezze a srácokat a 20. évfordulós különkiadásukhoz, valamint hogy interjút készítsenek az MTV News számára. A Personal Jesus-t is filmezni fogják, Dave pedig kiviszi a kamerát a színpadra, és mond egy kis köszöntőt az MTV-nek - érdekes lesz! (...) A tegnap esti koncert elég jól sikerült, bár nem nagyon hasonlítható a Madison Square Gardenhez. Donna Vergier és Kate Whitby megtiszteltek minket a jelenlétükkel a philadelphiai koncerten, ami nagyon jól esett. Mindannyian sok időt töltöttünk Kate-tel és Donnával tavaly márciusban Londonban a sajtótájékoztatón, így mindannyian nagyon élvezzük a társaságukat. Kate gondoskodott rólam, amikor ott voltam Londonban, és rájöttem, hogy a turné még el sem kezdődött, és én már annyira kimerült voltam! Ő egy nagyszerű barát, és SZERETEM, amikor meglátogat.
 
Az MTV interjúk jól mentek, és David valóban elővette a kamerát a színpadon, és mindenkinek azt mondta, hogy kívánjon boldog születésnapot az MTV-nek. Pontosan ezt akartaz MTV, úgyhogy szerintem nagyon boldogok voltak ettől!"
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr3316608762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása