Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Milyen volt Alan számára a produceri munka 1991-ben?

2021. szeptember 30. - Szigi.
És hogy Alannek milyen volt a Nitzer Ebb-bel dolgozni, hogy is jött létre az együttműködés? Erről egy régi, a HDMFC honlapjáról származó interjút idézek:
 
"-Alan, te elég sok mindent szeretsz a színfalak mögött csinálni amellett, hogy a Depeche Mode előadózenésze és zenei munkása is vagy. A Nitzer Ebb producereként is dolgoztál mostanában, ugye?
 
Igen. Megkértek, hogy lenne-e kedvem velük dolgozni új albumukon? Ez tavaly volt. Azt gondoltam ez egy jó kihívás lehet számomra... megnézni milyen is más emberekkel dolgozni már csak változatosságból is. Ott volt a lehetőség, hogy a produceri munkát is kipróbáljam, természetesen azokkal a feladatokkal amikkel az jár. Egyébként nem vagyok benne biztos, hogy az utóbbit élveztem.
 
-Túl sok volt a munka?
 
Igen, a felelősség! Tudod ilyenkor te vagy az egyetlen személy, akinek biztosítania kell, hogy minden kész legyen időben és közben biztosnak kell lenned abban, hogy nem lépted túl a költségvetést és jól halad minden egyeztető tárgyalás a lemezkiadóval is. Nem hiszem, hogy a dolgok ezen oldalát élveztem volna, habár a kihívást elvállaltam és azt hiszem, rendesen meg is feleltem neki. Közben pedig tapasztalatokat is szereztem ez irányban."
  
Az Ebbhead második kislemezes dala a GODHEAD volt, amely élő hatású dobjaival és (sample-ekből származó) torzított gitárjaival az album egyik legérdekesebb felvétele. Íme a klip:

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1816704606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása