Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

A 2001-es MTV Music Awards fellépés a Never Let Me Down Again-nel

2021. november 08. - Szigi.
És ez volt maga az MTV Music Awards fellépés: új háttérkép, kissé elnyűtt zenekar, óriási hangulat, feledhetetlen karlengetés, és az Exciter-korszak vége: ami egyben egy komoly krízis kezdete is volt a Depeche Mode berkein belül.
 
Búcsúzunk Nichelle Carlson-tól és az Exciter Turnénaplótól is, az utolsó bejegyzés lefordításával:
 
""Véget ért a turné, már itthon vagyok. Még nem fogtam fel, hogy valójában MINDEN véget ért - őrület! Az MTV Awards nagyon jól sikerült, és mindannyian remekül éreztük magunkat. Szép befejezés volt, és mindannyian nagyon jól éreztük magunkat az azt követő partin. Remélem, mindannyian élveztétek a naplómat, és sikerült adnom némi betekintést a turnéba. Csodálatos utazás volt, és bár voltak napok, amikor csak arra vágytam, hogy legyen már vége, most visszatekintve rájövök, milyen hihetetlen lehetőség volt ez, és milyen szerencsés voltam, hogy részese lehettem. Mindenkinek köszönök mindent!"
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr7116748912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása