Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Ilyen is ritkán van: hangpróba felvétele a The Singles Tour-ról!

2021. december 02. - Szigi.
Akit érdekelnek a színfalak mögüli ínyencségek, és hogy mennyi felkészülés van egy-egy DM koncert előtt, azoknak igazi csemege lehet ez a 23 éves felvétel. A helyszín Boise, USA Idaho állam, a turné a The Singles Tour, ez pedig egy felvétel a koncertet megelőző hangpróbáról. Jól hallhatóak a különböző hangszerek beállításai, az együttestagok beszélgetései, nevetgélései, és néhány dalt el is próbálnak. Az Enjoy The Silence és az A Question Of Lust mellett elpróbálják a Sister Of Night-ot és a Behind The Wheel-t is: a Sister-t ráadásul nem is játszották ezen a koncerten (a Behind The Wheel pedig itt debütált ezen a turnén).
 
A felvétel készítője így emlékszik vissza a DM Live Wikin: "Volt egy barátom, aki egy helyi színpadi stábot vezetett, és gyakran alkalmazták az átutazó nemzetközi fellépők, hogy a helyszínen állítsa fel a színpadképet, a fényeket stb. Megemlítette, hogy a Depeche Mode koncertjén fog dolgozni aznap, és megkérdeztem, hogy dolgozhatnék-e a személyzetben ez alkalommal. Természetesen az volt a célom, hogy felvegyem a hangpróbát, és ez szerencsére kiválóan sikerült is. Ezen a turnén a zenekar a színpadon egy nagy, megvilágított "DM" feliratot használt, amelynek a felállításában és tesztelésében is segíthettem. Amikor a zenekar megjelent a soundcheckre, az egész stábot megkérték, hogy hagyják el a színpadot. Gyorsan bebújtam a mosdóba, hogy beállítsam a felszerelést (amit az első percben úgyis hallani fogsz), majd visszamentem és megálltam a színpad mellett. Néhányszor hallani fogjátok, ahogy a kezelők megkérik a stábot, hogy maradjanak a színfalak mögötti függöny mögött, de én elölre tudtam menni, és a színpad oldalának támaszkodva gond nélkül felvehettem a soundchecket a maga teljességében. El kell ismernem, hogy elég király volt látni, ahogy a zenekar csak úgy, utcai ruhában, egy üres aréna előtt játszotta a dalait! Mivel a felvétel szó szerint 15 méterre a zenekartól készült, és az összes fényt bekapcsoltam, miközben közvetlenül a zenekar kísérete mellett álltam, biztos voltam benne, hogy valaki észre fogja venni, hogy felveszem, és megkér, hogy hagyjam abba, de nem ez történt. Később azt mondták, hogy a zenekar azért csinálta ezt a hosszabb soundchecket, hogy felkészüljön a közelgő KROQ Almost Acoustic Christmas fellépésre, amelyre néhány nappal később kerül sor Los Angelesben."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr1716771490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása