Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

BRAT veszi át a turnénaplót - 1998, Oakland

2023. december 11. - Szigi.
25 éve Oaklandben lépett fel a Depeche Mode. Régi kedves ismerősünk, Jody Hardy már jó ideje nem írt ekkor a (szeptemberben még nagy lelkesedéssel elkezdett) turnénaplóba, ám Oakland-től kezdve Daniel 'BRAT' Barassi vette át ezt a feladatot, aki új színt és lelkesedést vitt a néha kissé hálátlan naplóírásba. Nézzük most, mit írt Brat az oaklandi napokról!
 
"Los Angelesből vezettem Oaklandbe, hogy megnézzem a koncertet (külön köszönet a kaliforniai autópálya-rendőrségnek a gyorshajtási bírságért!). Megérkeztem a Pan Pacific Hotelbe (San Francisco), és találkoztam Jodyval (végre!). Megkaptam tőle az összes stage passt az esti koncertre. Miután eltöltöttem egy kis időt San Francisco-ban, egy barátommal az Oakland Arena felé vettük az irányt. Épp időben értünk oda, hogy meghallgassuk Martin, Peter és Christian hangpróbáját. Éppen az utolsó simításokat végezték a másnapi KROQ Acoustic Christmas előadásra. Egy több mint 14 000 férőhelyes arénában, a helyszínen egyedüliként (a stábon kívül) tanúja lehettem ennek a hangpróbában, és ez olyan dolog volt, ami szinte elakasztotta a lélegzetemet. A Sister Of Night, az A Question Of Lust és az Enjoy The Silence instrumentális verzióját adták elő (David nem volt jelen a hangpróbán). Mindhárom szám (plusz egy gyors jam session a régi Fats Domino klasszikuson, a "Blueberry Hill"-en) "akusztikus" verzió volt, Peter zongorázott, Christian dobolt, Martin pedig az elektromos gitárján játszott. A Stabbing Westwardot, a DM előzenekarát eddig nem nagyon volt alkalmam megnézni. A színfalak mögött voltam, hogy felügyeljem a kamerafelszerelést, megnéztem a "Meet & Greet"-et, és megkaptam az utolsó utasításokat Jodytól. De láthattam a DM felszerelését a színpadon a koncert előtt. egészen addig, míg Evil Bendy úr és néhány rokona elfoglalta helyét a Stabbing mikrofonállványán, billentyűzetén és dobfelszerelésén. A DM koncert fantasztikus volt! Az oaklandi közönség rendkívül hangosnak bizonyult. Nagyon energikus előadást élvezhettünk. A koncert után rengeteg ember zsúfolódott be a zenekar vendéglátó területére, a koncert utáni bulira. A buli után a zenekar Los Angelesbe repült. Ami pedig engem illet, szépen hazavezettem Los Angelesbe (ezúttal betartva a sebességkorlátozást)."
 
Itt pedig a koncert teljes audio koncertfelvétele:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr6818277015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása