Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

A Little Piece

2023. június 02. - Szigi.

A következő dal a húszéves Paper Monsters-en az A LITTLE PIECE. Sötétségből előtörő, már-már elektronikus hangok után hamar kiderül, hogy egy még lassabb dal következik, mint a Hold On. Ambient hangulat, gospeles szövegfűzés, finom, gitáros-elektronikus-zongorás hangszerelés vonósokkal tarkítva, és egy igazán emlékezetes refrén. Az album egyik rejtett gyöngyszeme! A zongorás lezárás külön tapsot érdemel.

Dave: "Ez volt az egyetlen dal az albumon, amikor szó szerint sétáltam az utcán, és az egész dolog hirtelen megjelent a fejemben, mondhatjuk elborított. Mindig magammal hordok egy kis diktafont, és elővettem, miközben sétáltam az utcán. Az emberek néztek rám, és én csak elkezdtem énekelni a diktafonba - az egész dallamot, és a teljes szöveget. Mire hazaértem, már megvolt az egész dal, felkaptam a telefont, felhívtam Knoxot, és lejátszottam neki a diktafon tartalmát a telefonba. Ez a dal számomra nagyon gospeles hangulatú, de egészen más lett, ahogy felvettük - de én mindig is ezt a nagy gospeles kórust hallottam mögé. Végül nem így lett, de azt hiszem, elég jó lett, és megintcsak azt érzem, hogy elég univerzális érzete van."

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr3418136280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása