Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Az Index Fórum tagjainak beszámolója a 20 évvel ezelőtti Dave Gahan koncertről:

2023. június 23. - Szigi.

Nos, én hazaértem! Király volt!!! maik

ipiapacs, en vagyok a masodik!

SKACOK EZ KIB****** JO KONCERT VOLT!!!!!

aeolus: csak nem jobb oldalt a J sorban ultel? mert akkor 20 ora korul en es a batyam allitottunk fel titeket, hogy az 1. es 2. ulesre uljunk. :))))
persze nem lehetett ulve maradni a koncert alatt, iszonyat jo hangulat volt, mindent beleadtunk.

gratula erte!

jocakat!
megyek gargarizalni, mert total berekedtem. :)))

muteB.

Na helló!

Mostan értünk haza.

Szerintem NAGGYON NAGYON ÁLLATJÓ volt ez a Dave koncert.Nagyon örülök,hogy ott lehettem.
A Policy of Truth valami csoda volt.Na meg a többi is.
Nem tudjátok máshol is volt "Enjoy the just" mix?? :o)
Szerintem Dave is meg volt elégedve a mi teljesítményünkel.Véleményem szerint Ő sem bánta meg ,hogy eljött megnézni és meghallgatni a produkcionkat! :o)

na bye

Hú, gyerekek, ez nagyon jó vlt, rég tomboltam ekkorát. Remélem valaki felvette, mert ezt kell ismét hallanom...

Sikerült az első sorból végigtombolnom a bulit. Iszonyatosan élveztem én is.

AZT A MINDENSÉGIT.

Hejj, de jó volt! :D

Nagyon jó vooolt !!!
Dave azt hiszi Magyarországon mindent lehet !
Trappolni, mászni, csúszni, ügetni... :))))))
Félévente kéne egy ilyen koncert !

Ez nagyon nagyon jó volt!!!!!!!! Ha volt is bennem egy pici fanyalgás a DM számok eljátszásának módja miatt a koncert előtt azt most teljesen visszavonom! Azt hiszem Dave-nek sem lehet panasza ránk, és ha lesz még DM album ezt közli a többiekkel is. Tényleg kb. hányan lehettünk?

hi all,
szerintem is jó volt a koncert...
szóval asszongyátok hogy lala, és zámbó árpi, talán valaki hogy bobo?!..er...vagyis bono? na ki az igazi showman?!
hááááááááát...KIBASSZOTT DAVE GAHAN!!!
én a 3. sorba voltam - elöttem a lemon, balra (elsodorva) fineas, jobbra brigi...sky és disp (mint két kis dave-whore:) az első sorba kerűltek...
ezzennel bocsánatot kérnék 1-2 fan-től amiért levertem a veséjüket - dehát csak önvédelem volt:)
ja és üzenem a kissé túltáplált, műbőrdzsekis gót feketeözvegy kisasszonynak, hogy máskor (ha már amugyse se egy fitt fazon) vegye le a bőrkabátot - egyrészt higéniai szempontok miatt, másrészt mert sebesre dőrzsőlte a karom miközbe a lábaimon ugrált - persze nem a korrekt tempóba...:)

highlights:

- az i need you közös dalolása és dave reakciója a végén: "that was fuckin' great!!" - bár lehet hogy pont az ásványvízre gondolt...:)
- na meg az hogy majd 10 ezer ember csak nekem énekelte hogy "reach out and touch fabe!!":)
- a policy of truth bénázás és dave szintén poénos beszólása: "you don't know the fuckin' words either, do ya?!":)
- ennyi segget már rég tapiztam...lemoné se volt kutyafüle..:P

eh...de viszont siket lettem.

tehát, nyugi - lesz még dm lemez és lesz még "SEE YOU NEXT TIME!" is...

süss fel napos afterparty:
az is yo volt de már 2-kor jettoltam...
bigup to: borg & potri, estee, liquid, bbea, CENSOR(!!), besu, lzed, fineas, smog, sky, gunhead, lemon, shape, betty love (bizony ő is tud büdös lenni 40 fokos melegbe), Mark(szegény), eeh...meg a többinek is!:)

huh

kész

ekkora bulit!!!!!!

dave-nél csak mi voltunk jobbak

fucking great show

két ráadás. máshol is volt ilyen?

highlights(ahogy eszembe jut): Never, enjoy, bottle livin', p. jesus, Dirty sticky, Question of... a depeche számok nagyrészt, hát persze

minden szép, minden jó, mindennel meg voltam elégedve
következő mikor?

szerintem is kafa volt! dögös!
(bár nem biztos, hogy a depes számok nélkül ennyire eladható lenne a koncert turné)

ettől függetlenül istenkirály volt!

A tegnapi koncert tényleg nagyon állat volt. Kicsit féltem előtte, mert többen lehúztátok itt a topicban a letölthető anyag alapján, de nem kellett csalódnom...

Dave iszonyatosan jól érezhette magát, mert voltam már pár DM koncerten, de ennyire még nem láttam kikelni magából... :-))))
Engem is (mint legtöbbünket) inkább a Mode számok hoztak lázba, mivel Dave szólójától (enyhén szólva) nem vagyok elájulva, de kellemes volt azokat is hallgatni. Egyébként el tudnám képzelni némelyik Dave-DM átdolgozást igazi Depeche Mode koncerten is!
A legjobban az akusztikusabb jellegű befejezés tetszett: a három DM dal egyvelege után, gyakorlatilag minden segítség nélkül (tök unplugged) a közönség folytatta az Enjoyt, Dave meg hagyott mindket énekelni - és neki is bejött! :-)))
Frenetikus volt... Ilyet még nem is hallottam...

Bocs, hogy kicsit nehezen találom a szavakat,de még mindig a koncert hatása alatt vagyok.

Halihaló!

Hát csatlakozom az előttem szólókhoz...KIRÁLY jó volt a tegnap este!:)
Első sorból nyomtam (nyomtak!) végig!
Iszonyat jó volt!!!
Igaz nem tudtam úgy ugrálni, meg tombolni a korlát miatt, de láttam minden egyes arc, fenék..stb. rezdülését Dave-nek, és ez minden esetleges ütést kárpótolt!:))
Fehér alsónaci volt rajta!:)))
Szerintem Ő is naggyon élvezte, többször láttam,mikor be-be szólt a többieknek, valami ilyesmit mondhatott, hogy figyeljétek milyen jól nyomják ezek itt:))))
Bár ha jól hallottam 1szer beszólt egy "wunderbar"-t is!:)))
Egy szó mint száz, még sok ilyen estét kívánok mindenkinek!
Jajj és a társaság is nagyon ott volt szerintem megérte várakozni...!Felsorolásba most nem bocsátkoznék....csak LeMon-t említeném, akivel most "beszéltünk" először,örültem:)
Jajj és hát a NEO: naggyon tetszett, én tomboltam volna, de a közönség most nem igazán rájuk volt hangolva!:))
Azért egy két negatívum is:
Néhány számnál a hangszerelés!:))
Néhány emberből áradó "büdös" pia-bagó szag!:)
Néhány kéz, amely olykor a fejemen landolt!:)
Néhány "kiscsoportos óvodás" a kapunyitásnál, akik rohangáltak az Aréna folyosóin!:))

Hát ez valami állat volt!!! Aki kihagyta, az bánhatja :)
Az elején kétségeim voltak, hogy kicsit szégyen egy Dave Gahannak egy félig telt stadionnak énekelnie, de aztán meggyőztetek :)) A közös éneklések fantasztikusak voltak, teljesen el voltam ájulva magunktól :)) Ja, meg persze attól a nemnormálistól a szinpadon :DDD
Az viszont kicsit rosszul esett, hgoy nem volt kivetítő :(( Alig láttam szeretett Dave-ünket :(
Tanulság: legközelebb álló jegyet veszek és oda megyek ahova akarok :D
Szerencsére azért nem ültünk sokat :)) Jó szektorban "ültem" mindenki tombolt, a Question of time-nál és a Never let me down again-nél attól féltem, hogy leszakad a karzat :DD

Az after a Süss fel napban egész jó volt, csak már olyan hulla voltam, hogy kettő körül leléptem.

Tudja valaki, hogy esetleg készültek-e hivatalosan képek vagy hangfelvétel vagy valami? Esetleg privát fotók is érdekelnének, ha valakinek sikerült bevinnie...pliiiiz :))) Thanx :)

Csúcspontok:

I Need You
Never Let Me Down Again
nomeg z akusztikus blokk a végén... Dave alig énekelt, hagyta, hogy mi vigyük a show-t. Sosem fogom elfelejteni...

Mikor lesz a következő?! Iszonyatosan jóóóóóóó volt a buli, 10 m-re a szinpaddtól is. Hangom még mindig nincs. Kár, hogy kevesen voltunk, de annál lelkesebbek. Szerintem is élvezte Dave is, és nem csak a kötelező mosoly volt az arcán.

Remélem CD lesz belőle!!!!

Az Aréna elméletileg 13-14 ezres, és szvsz sajnos félház sem volt. A kűzdőtér félig volt, az ülhelyek nagyobbik része üres volt, és elől jópár szektor le volt zárva és eltakarták függönnyel. Szvsz olyan 5-6 ezren lehettünk.

(Át kellett volna tennni a SAPba, ott teltház lett volna ennyi emberrel.)

jó hely volt ez az aréna, korrekt.
légkondi, kultúrált környezet. szvl nekem tetszett. (kivéve, hogy fölöttünk egy sorral, a sor szélén közlekedett valaki, nekiment a szélső széknek, mire ettől 4 szék azonnal leszakadt...haha)

ari volt dave, jól elrontotta a second verse-t a policyban :-)))

nem értem miért kezdtük el az enjoyt a just cant get-ben énekelni?

Pedig én is növelhettem volna a létszámot, bár 1 fő ide vagy oda ilyen "pangással" a nézőtéren. :((

De örülök, hogy aki eddig írt a kocertről, az mind pozitív és dícsérő!! Épp szombaton volt valami Dave Gahan Speziel a német Viva-n, amit sajnos nem tudtam felvenni, de ott és akkor egy kicsit sajnáltam, hogy nem megyek ki, mert Dave számokra lebontva (!!!) beszélt albumáról, kurva jó bejátszásokat adtak le közben, ahogy a stúdióban pl. szájharmónikázik, vagy csak röhög teli pofával, ha elbasz egy sort a feléneklésnél.

Az viszont furcsa, hogy a Neo-ra nem volt tombolás, bár gondolom a közönség nagyja nem "dance" zenére készült.

Bazz, de állat volt!!!
A legjobb az egészben az, hogy Dave is kegyetlenül jól érezte magát.
Just Can't Get Enough-os szösszenet....Istenem!

Rajtam kívül más is süket ma??? :)

Jaja, sőt, izomláz is van ezerrel...

Jó volt újra látni önöket..... még a leláton is rátok zoomoltam koncert előtt. Szépen egyben ült a kis csapat.....

Az Arénával kapcsolatban csak annyit jegyeznék még meg a korábban elhangzottak mellett (légkondi, stb), hogy remélem feltünt mindenkinek a biztonságiak viselkedése. Ha illetékesek olvássák, minden elismerésem. Az urak mindig nagyon kultúrált formában szoltak a vendégekhez, s azt kell mondjam nagyon komolyan végezték a munkájukat. Az egyikük lentről azt hitte a távcsövemre, hogy filmezek, jelentette, valaki gyorsan ott volt ellenőrizni mellettem. Habár azt mondhatnánk, hogy mit zargatnak, mégis abból a szempontból, hogy ez a munkájuk és mindezt gyorsan, inteligensen rendezték, mindenképpen elismerést érdemel.

A PeCsában sem lenne rossz ilyen biztonsági gárda azokból kiindúlva amik itt korábban elhangzottak az ottani problémákkal kapcsolatban.

1. a hangzás. Sokkal jobban is ki lehetett volna keverni az egészet, egyedül a Dave énekére figyeltek oda (de arra nagyon!). A pergőt alig lehetett hallani (nem ütött), a szintik is el voltak nyomva (ezt mondjuk még megértem), és a gitárok keverésével is volt némi gond (pl. az akusztikussal)
2. a látvány. Tudom, hogy Dave (és ugye a DM is) kedveli a puritán színpadot. Már amikor beérkeztünk a BSbe észrevettem, hogy felettéb kevés fénytechnika és egyéb érdekes kütyü van felszerelve - gondoltam majd úgyis a kivetítő fog dominálni a háttérbe kifeszített hatalmas vásznon. Ehelyett kivetítés (szinte) semmi és a fénytechnika is nagyon gyér volt.

Konklúzió: Dave Gahan úgy is tökéletesen el tudná adni magát, ha egyedül felállna a színpadra és a közönséggel együtt elénekelne néhány dalt. Ennyit tesz a nagyság.

Elkezdődött a koncert én meg csak néztem és álltam. A közönség sem nagyon énekelte körülöttem a szövegeket. A DSF-nál aztán beindulás a AQOT végéig. Aztán megint álldogálás. Dave meg csak csinálta a show-t és én elképzeltem, hogy egy kissé pörgősebb és igényesebb zenére mit csinálna az öreg. Az egészről egy mondás jutott eszembe. Öreg ember nem vén ember. Aztán a PJ-nál ismét beindultam és végig tomboltam. A második ráadás valami fantasztikus volt. Minden képzeletemet felülmúlta. Az Enjoy töredezett akusztikus gitár pengetése és az átmenet a JCGE-ból, vissza az eredetibe nagyon bejött.
Hanghoz nem szólnék inkább semmit mert általában nem a harmadik sorban közel a mélyhangszórokhoz szokott igazán szépen szólni a cucc. Oda azért megy az ember, hogy közel lehessen. Ami viszont zavart az a távoli színpad és a kis pukli a korlát előtt. Aki ott volt tudja miről beszélek és tapasztalta milyen kellemetlen lejtőn állni.
Összegzésként számomra egy jó kis koncert volt csak sajnálom, hogy a számomra érdektelen és nem tetsző Dave számokat is hallgatnom kellett a DM gyöngyök közt, bár kuriózumnak jók voltak. Hazafelé menet pedig egy másik mondás jutott eszembe, mikor azon gondolkodtam, hogy ilyen idősen is ott tomboltam a darálóban. Vagyis a vén kecske is megnyalja a show-t.

nekem az tetszett a legjobban, hogy a hosszabb, extra műsort adta Dave! :) Kicsit féltem, hogy a Never végeztével a nagy hajlongások és elköszönések után már nem jön vissza...de tényleg fantasztikus volt a közönség, visszaköveteltük a színpadra. Egyébként mitől függ, hogy hol mennyit játszanak? Ugye, volt már 11 szám is... Valahol ennyire gyér a közönség? Ha nem csupán ő szerepel a főprogramban, hanem másokkal "együtt" játszik (pl. Massive Attack), sztem akkor is illik min. a 16 számos setlisttel előrukkolni. Persze minden bizonnyal hangulattfüggő a dolog, a magyar közönség tényleg a jobbak közül való lehet... :)))) Kíváncsi leszek, mi lesz ma Prágában :).

Dave sokszor megőrült a színpdon. Azt gondoltam, hogy a nyersebb hangszerelés hasonlóan puritán színpadképpel is párosul, de egy Dave-et mutató kivetitő valóban jó lett volna...
Kár, hogy nem volt teltház, a Never úgy mégszebb, de így is borzongatóra sikerült. Tényleg a DM számok voltak a húzószámok (+ a Dirty és a Bootle Living), de azt hiszem ezzel Dave is tisztában van és nincs ezzel semmi gond. Sztem idő kell, míg beérnek és a "helyükre kerülnek" a Paper Monsters dalok. A 2.,3. szólólemez utáni turnékon nyilván egy pörgősebb setlistet lehet majd összehozni :).
Na és hogy szájharmónikázott az öreg csóka, mi? :))))))

Hangzás: mi a 118-asban ültünk(álltunk), nem éppen a legjobb helyen a keverés megítéléséhez (viszont közel a színpadhoz :). Nagy problémákat nem hallottam, de valóban szólhatott volna jobban is.

Neo: a szokásos, profi előadás. Az előzenekari szerep a legtöbbször hálátlan, ők ehhez képest sikeresek voltak. A koncert után Lajos ott sürgött-forgott a színpadon, cipelt-pakolt, stb. :)
Aeolus: volt meet&greet Daviddel?

Sok-sok ismerőssel találkoztam én is, jólesett látni mindenkit :).

Ui.: a sajtó "jólértesült" hírei pedig egyre inkább nem érdekelnek... Méghogy Andy és Mart a pesti koncerten! Sajnos a napilapok és az elektronikus média is egy nagy szennyhalmaz. Emlékezzünk csak a Paper Tiger féle cikkre... Gondoljunk bele, hogy akkor a többi cikkeiknek milyen hírértéke lehet... :(

Überf*sza koncertet adott a mi "Gyehenna Dávidunk" tegnap az Arénában! Aki továbbra is fanyalog, az meg is érdemli! Innentől már én is csak azt tudom mondani, amit tegnap este pár ezren hallhattunk is élőben "aputól", hogy "... Maybe it's just about greed..." ("I Need You").
Ja... És azt már senki sem veheti el tőlem, hogy kb. 5 (!) óra "álldiga és várdiga" után, Dave Gahan "fész tu fész" dedikálta nekem a "Paper Monsters"-t! :-)
Ui: Gratu' a Neo-nak! Hálátlan szerepben méltón helytálltak!

How ya doin Budapest?!
Aaaaannnyira jóóó volt,hogy az elmondhatatlan.Lehet,hogy ebben az érzésben közrejátszik az első sor is...Dave közelsége és a nagyszerű hangzás meg persze a nagyszerű emberek is körülöttem.:)Imádom ezt az embert,imádom az egészet.Olyan boldog volt és olyan boldog lettem tőle én is,pedig a Neo alatt totál el voltam szontyolodva,h minek is jöttem,nem is látok majd semmit...aztán bepofátlankodtam előre és végig ott is maradtam.Dave minden izzadtságcseppjét láttam.:)De ami a legjobb volt,az a szemét látni...hogy csillogott!Még most is a hatása alatt vagyok.Nagyon jól éreztem magam.Tudtam h részese vagyok valami nagyszerű dolognak.egy hete még jegyem sem volt...most meg lecsukom a szemem és csak a koncertet látom.
Tetőpontok:It's a question of time,Stay,Personal Jesus,Bottle living,NLMDA,meg az utolsó medley....apám!Dave minden számát imádom!Ami még nagyon tetszett, az a Little piece volt és a Black&blue again,de a Dirty se volt rossz...meg az összes többi se :).Felejthetetlen!
Ott elöl egyáltalán nem éreztem,h kevesen vagyunk,nem is voltunk!Minden ember olyan rendes volt,olyanokkal üvöltöttük,h basszus ez kjó,akiket nem is ismerek!
Azért az a rohangálás nagyon vicces volt ott előtte:)."Piknikezni" jó volt a kapu előtt:),bár ha pár órával később jövök is,odafurakodtam volna ahova akarok.
Afterpartyk milyenek voltak?
Nekem hnap felvételim van,ezért inkább hazajöttem aludni.Jobb is volt,leülepedett az egész...talán feldolgozódott...bár még nem egészen.

ez a koncert... nem találok szavakat. (amúgy is csak ismételni tudnám az eddigieket)

először csak álltam és azon gondolkodtam, hogy milyen kár,hogy ez nem egy DM koncert. de hamar elmúlt ez az érzés. Dave jól érezte magát és látszott, hogy minden egyes pillanatát élvezi annak amit csinál. ez talán nekünk is köszönhető volt. félházas (se) volt az Aréna mégis hihetetlen hangulat.

az utolsó ráadás pedig, vmi csúcs volt. mki automatikusan, reflexből váltott át JCGE-ra és vissza. nekem akkor esett le, hogy átváltottunk egy másik dalra amikor már rég ugráltam rá és énekeltem.

Neo: jók voltak. ahol én álltam ott pont a koncertjük végére jött meg az emberek hangulata.

én is felfedezni véltem Lajost a színpadon a Neo után.

Roctogon, after party: jó volt, bár kevés volt az ismerős.

Remélem akik ma Prágában vannak, elmesélik itt is az élményeiket!

Dave-vel kapcsolatban még vmi. nehezen tudom megfogalmazni. úgy érzem, teljesen más volt,mint eddig bármelyik DM koncerten. sokkal közvetlenebb, megközelíthetőbb. amikor a DM frontembereként volt itt, vhogy távolságtartóbb volt. nekem az jött le, hogy most mindvégig kereste a közönséggel a kapcsolatot. DM koncerten ezt még soha nem éreztem ennyire nyilvánvalóan.
csak én látom így?

Egy csomo hozzaszolas erkezett a tegnapi "wunderbar" koncerttel kapcsolatban, viszont ami az en oldalamat furja arrol ezidaig egy szo sem esett.
Mikozben ment a tombolas az Enjoy The Silence alatt (arra mar nem emlekszem, hogy a JCGE-os megbolonditas elott vagy utan) oreg Dave arra kert minket, hogy kicsit csendesebben vigadjunk. Mikor nagy nehezen lenyugodott a tomeg, a zenekar egyik tagja nehany akordot jatszott egy olyan hangszeren ami szamomra ugy nezett ki es ugy hangzott, mint egy tekerolant. Mivel en legalabb 20 meterre voltam a szinpadtol es nem is vagyok egy nepi hangszer szakerto siman lehet, hogy tevedek, de az tutti, hogy a "Rock Am Ring"-en nem volt ilyen kozjatek. Szoval mindenkinek a velemenyere kivancsi vagyok, ki mit latott es halott a kerdeses pillanatban.
Mindenesetre biztos vagyok benne, hogy egy megismetelhetetlen koncertben volt reszunk, es ebben a kozonsegnek is igen komoly erdemei vannak.

A tegnapi Gahan-koncerthez csak annyit fűznék hozzá, hogy én nagyon közel ültem a hangfalakhoz, a lelátón, és borzasztóan torz volt.
Nagyon zavaró volt az is, hogy a Neo és Dave között kb. fél óra telt el.

A koncert egy szóval: ZSENIÁLIS volt. Csak kicsit rövid... De sebaj.

A tegnapi koncert hihetetlen volt,bár engem a "wunderbar"egy kicsit kiakasztott,remélem ezt csak poénként dobta be...
A "fuckin'words"-ös kis beszóláson mi páran nagyon röhögtünk...
Az senkinek sem tűnt fel hogy az I need you elejéről lemaradt hogy "I'm asking my friend"???? Dave kicsit elmélázott és nem kezdett el énekelni,aztán csak úgy a sor közepétől folytatta..édes volt, olyan zavarodott arcot vágott...:))
Mindenesetre NAGYON jó volt az egész koncert...:))

Nem sokat szoktam irogatni a fórumba, de úgy gondoltam, a tegnapi este megérdemli, hogy kivételt tegyek :)
Szóval egyrészt csatlakozom a többiekhez, nekem is tetszett az egész, megérte elmenni (és azt se bántam meg, hogy eredeti elképzelésem szerint mégse mentem hátra, hanem maradtam a harmadik sorban, igaz, néha nehéz volt magam mögött tartani másokat. Még a koncert előtt volt valaki, aki egyszerűen arra hivatkozott, hogy alacsonyabb nálam, és besétált elém, de aztán próbáltam maradni. A neo alatt mondjuk ez veszélyes volt, a hangfalak közelében a basszus bizony igencsak torkon ütött... :) A Personal Jesusig aztán minden rendben is volt, ott azonban akkora ugrabugra kezdődött, hogy 1-2 sorral hátrébb találtam magamat utána :-))
Számomra a legemlékezetesebb talán az volt (és mintha ezt még senki se említette volna), amikor a közönség énekelt, Dave pedig minden sorhoz más pózt vágott. Ez ott elég mókásan jött ki.
A "wunderbar" beszólás meg tényleg elég meglepő volt, és az I Need You elejéről lemaradt rész - először azt hittem, a keverőpulton szúrtak el valamit.
A harmónium pedig nekem rémlik a Rock am Ring fellépésről is, igaz, nem vagyok 100%-ig biztos benne (az a csitítás biztos kimaradt). (Mondjuk előtte a harmónium nekem csak a lábbal - pedállal - hajtottat jelentette, olyanon kiskoromban én is játszottam egy kicsit :)
A gitáros meg mintha Harrison Ford lett volna. Az I Feel You alatt figyeltem, nekem úgy tűnt, mintha kicsit görcsösen játszott volna :) (A basszusgitárostól meg elvehették volna a biztonságiak a cigarettát. Nem mintha elért volna a füstje hozzám, de valahogy mégse kéne szerintem az a szájába a publikum előtt... :-)

Kedves barátaim!

NINCS MIT MONDANI, NEM LEHET MIT MONDANI, NINCS AZ A SZÓ MELY KIFEJEZNÉ, HOGY MEKKORA VOLT A FEELING.

Ismételni nem akarok, úgy, hogy lapozzatok vissza, és olvassatok el mindent 39853 hozzászólástól.

Mortál: Nekem is „gyanús” volt Dave egyik bekiáltása, szerintem is „Nem hallom!...”-ot mondott, de nem akarok naiv lenni… Úgy, hogy I can’t hear you…. 

Mellékvágány:
Volt körülöttem néhány fa fej aki azt hitte, hogy csak neki szólt a koncert, így eltaposva kisebb termetű lánykákat fiúkákat. Mögöttem volt is komolyabb kommandó is egy testvér és egy nagy darab fickó között. A barátkozásból véletlenül kaptam bakanccsal egyet a bokámra. Állatok, csak úgy dőlt belőlük a pia szag. Szerintem otthon rugdossák a sufni ajtót és ott dühöngjenek.

Várunk vissza Dave! See you next timeeeeeee …..!

UPe: ja, nagyon tetszett, hogy gyorsabban nyomtak a dM-szamokat (is). az exciter-es walking in my shoes mar olyan lassu, hogy beesik az ember az asztal ala. itt viszont progosen nyomtak. personal jesus is milyen allat progos volt. oooh!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr8218151408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása