A Depeche Mode Information Service ugyan kétszer is bejelentette, hogy a PeopleAre People-ből nem készül több exkluzív 12 inches kislemez, 1984 áprilisában az együttes mégiscsak megbízta a menő remixes Adrian Sherwoodot a dal dance-változatának elkészítésével. A brit producer, a hírhedt ON-U Sound kiadó alapítója az első keresett remixkészítők közé tartozott. Bátran kísérletezett a stúdiótechnikával, így próbálta az ON-U Sound kézjegyét a felvételeken hagyni.
Alan Wilder: „Adrian egy AMS digitális delayt használt arra, hogy effektjeit elkészítse, ami akkoriban meglehetősen szokatlan eljárás volt. Szerintem a People Are People-ben is így tette hozzá azokat a hangokat. Őszintén szólva, szerintem Adrian kissé találomra dolgozik. Időnként tényleg van ihlete, máskor meg borzalmas dolgokat képes elkövetni - ráadásul egyetlen mixen belül. Emlékszem, amikor bejött a Hansába, hogy a People Are People-t remixelje, rendkívül szétszórt volt, és egy halom biztosítékot használt el, mert ötpercenként kilőtte a hangfalat.”
Az Adrian Sherwood által megalkotott PEOPLE ARE PEOPLE (ON-USOUND MIX) tehát az első külsős mixelője a Depeche Mode-nak. Ha a Different Mixet kaotikusnak mondtam, akkor persze mit mondjak most: már eleve „in medias res“ kezdődik, meglehetősen túlméretezettnek tűnő dobokkal, amelyek később is végigdübörgik a kissé hosszú (7 és fél perces) remixet. Később is kissé ad-hocnak tűnik a hangszerelés, noha aki szereti a korai, popsémákat szétfeszítő indusztriális hangulatot, az örömét lelheti ebben a mixben is.