Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Egyik kedvenc koncertfelvételem is 15 éves

2024. október 17. - Szigi.

Erről 3 éve itt írtam részletesebben.

De azért a turnéblogot most sem felejtem el, főleg, hogy ez volt a dél-amerikai turné utolsó állomása 15 évvel ezelőtt. Íme: 

"A latin-amerikai turné utolsó koncertje. Már nagyon vártam, hogy eljussak Buenos Airesbe. Hát, meg kell jegyeznem, hogy sok latin-amerikai állomásunk idegen és új volt a turné számos résztvevője számára - beleértve engem is. San Diego körülbelül olyan messze van Los Angelestől (szülővárosomtól) délre, mint amilyen messze eddig jártam. Mexikó a tavaszi szünet célpontja volt, amikor még főiskolás voltam, és soha nem érdekelt. Örülök, hogy türelmesen vártam, mert a Depeche Mode-dal Mexikóban - valamint Közép- és Dél-Amerikában - szerzett élményeim hihetetlenül szép emlékeket szereztek.

Mindezzel együtt azonban Buenos Aires volt szinte a második otthonom, távol az otthonomtól. Ismerősnek éreztem a várost annak ellenére, hogy még sosem jártam ott. És a közönség a Club Ciudadban? 32 000 hívő mutatott nekünk igazi latin szeretetet - ennél jobb módja nem is lehetne egy újabb sikeres szakasz befejezésének."

Elfér itt egy videó is:

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr4918487307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása