Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

23 éve jelent meg az In Your Room!

2017. január 10. - Szigi.

Ma 23 éve adta ki a Depeche Mode az In Your Room kislemezt. A klippel kapcsolatban idézzük Martin szavait, ami elég jól bevilágít a Devotional Tour önpusztító időszakába: "Talán az egyik legrosszabb élményem kapocsolódik ehhez a számhoz. Azaz inkább a klipforgatáshoz. Az egész napot egy felvételi stúdióban töltöttük. Talán volt valamikor ebédszünet, de csak valami rövidke lehetett, amolyan fél-szendvicses. Este 8 körül fejeztük be a forgatást, majd visszamentünk a hotelbe. A hotelben pedig elfelejtettem enni. Elmentünk egy bárba és ott sem ettem... majd elmentünk egy klubba és ott sem ettem... ezek után visszajöttünk a hotelbe, fel a szobámba egy magán party-ra, ami igen későn ért véget. Másnap reggel korán kellett kelnem; együttes-találkozó volt. A megbeszélésen már szörnyen érezem magam... remegtem és egyszerűen nem bírtam tovább... már felállni sem tudtam. Azután kivert a víz és le kellett feküdnöm a megbeszélés közepén.... Szóval akárhányszor csak megpillantom a videót, elkap ez az érzés... "Ó Istenem...!" - előjönnek azok a rossz emlékek."

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr3912114989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása