Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Az Index fórumosok első benyomásai a Where's The Revolution-nel kapcsolatban

2017. február 04. - Szigi.

Ez határozottan kellemes dal lett.

Hmmm...közben már a rédióban megy tovább a vonatozás...Walking in my shoes...

---

sajnos azt kell hogy mondjam ez egy raklap f.s  ! Hol van Alan Wilder ??

semmi ujdonság...több régebbi dalból rakták össze az egész számot... bakker ez szégyen !

kiégtek !!!!!!

---

Hát lehet elhamarkodott leszek, és többször kéne meghallgatni, mielőtt véleményt mondok, de szerintem többet nagyon nem fogom meghallgatn ... ez katasztrófa ...

Az egész dal, az éneklés, a hangok mind korábbi dalokból mintha össze lenne ollózva (igy éjfél körül álmosan konkrét számcímek nem jutnak eszembe...)

0:40 körül az éneklés Sea of sin

A dalnak 3:07-nél vége kéne lenni, majd jön egy érthetetetlen perc (meg a vonat...)

Ezután egy percet még erőltetik a kétmondatos semmitmondó refrént...

ULTRA gáz...

---

Megelőztél... mikor jön már végre rá a zenekar, ha nincs már több ötlet, akkor abba kéne hagyni ? Persze, igy hogy két hónapja az európai turné teltházas, minek is... Az album hozni fogja a hasonlóan gáz színvonalat, majd a felét se játszák el, de csápolhatunk majd megint az Enjoy-ra, meg lehet hullámozni az NLMDA-ra...

---

Csak ha egy kicsit visszagondolok a Wrong sokkal nagyobbat odab.szott annak idején mint ez a gyökér semmi !

---

Corrupt 2, csak jellegtelenebb kiadásban.

Csalódás, mert volt már sok visszatérő kislemeze a DM-nek, de jellegtelen még nem.

---

első benyomás viszonylag okés... bár a hangzás továbbra is nélkülözi a dögöt számomra és full olyan érzésem van, h. már hallottam ezt párszor az elmúlt tízen évben... (a szöveg meg... "you patriotic junkies" - "Világ Kozmopolitái Egyesüljetek!" bah! télleg visszasírom a "sex, pain suffering" témakört!) :D 

---

4:53 a vége Policy of truth

WIMSet is több ponton lehet belőle kihallani

---

Dave éneke a Corrupt-ra emlékeztet sokszor. Nulla megújulás. Skippelős szám lesz. a francba.....

---

Valahogy a kislemez címe be is talál: Hol van a (beígért) forradalom ? :)))

---

A dal nekem még nem "esett le", de a hangzás kerekebb, mint korábban, ez tetszik.

A végén az az utolsó gitárhang a Dirty Sticky Floors-ra emlékeztet.

---

A hangzást sem mondanám forradalminak a Ben Hillier-éra óta. Még a végén tényleg nem a producerek alakítgatják az újkori lemezek hangzását, hanem Martin :o

---

Sztem most már egyértelműen kijelenthető, h. Martin a főnök a stúdióban! De nem is ez a baj önmagában, hanem hogy a fene vigye azt a fránya ízlését, már ami a hangzást illeti persze! :D

---

Dave ezt a dalt már felénekelte egyszer, csak most más refrént nyomtak mögé.

Instrumentálisan a szokásos hangzás az utóbbi 15-20 évből.

Jó volt ez a premier előtti várakozás.

---

Ha nem tudnám, h már más a producer, akkor simán elhinném, h még mindig Ben Hillierrel dolgoztak... Ez a dal bármelyik előző 2 albumra ráfért volna, ami inkább negatív kritika, a pozitív az, h ennek ellenére bejött, bár hátast azért nem dobtam. A gitár faszányos. :)

Az utóbbi 10 év legodabaszósabb dala a Wrong volt, viszont hozzá képest az album óriási csalódást jelentett. A legutóbbi lemezről a Should Be Higher volt a legütősebb, nem annyira, mint a Wrong, viszont a lemez egy fokkal jobb lett.

A mostani dallal kapcsolatban kérdezhetném, h srácok, hol a faszba' van a forradalom? :D De ugye ilyet már nem várunk... Ezzel együtt a Spirit ettől még egy egész jó kis album is lehet, kíváncsi vagyok. :)

---

Tisztább hangzás, végre nem a szokásossá vált agyontorzított radiátor-pattogtatás. :) 

Kiszámíthatóság. Az első felénél a hangzás bennem nem mozgatott meg érzelmeket. 

A 'train is coming, train is coming'... résznél önkéntelenül elmosolyodtam. Utána a refrén nekem olyan volt, mintha körbe-körbe járnánk.

Kellemes dal, igen. De aztán elkezdtem belegondolni, mit is hallottam. Egy kellemes, fogyasztható dalocska arról, hogy emberek, nektek hazudnak, megetetnek titeket, manipulálnak, megfélemlítenek: hol van a forradalom..?! Ahelyett, hogy a dal felkavarna, felrázna, olyan kis kellemes, kiszámítható, sablonos, nem hidalsz le tőle, igazából semmi sem változik meg tőle. Mint gyakran a mai világban, és benne az emberben. Az egész dalban ott feszül ez a sunyi kis ellentmondás. Sőt, az egész dal maga egy ellentmondás. Kis kellemes harangozgatás személyes és kollektív nyomorúságról. És arról, hogy ez így is marad. A forradalomról, ami nem jön el. A fény az alagút végén, ami dudál. Jön a vonat... 

Most nem tudom ennél pontosabban megfogalmazni, csak azt érzem, hogy van az egészben valami nagyon furcsa és ellentmondásos, és nekem pont ez az ellentmondás kezd benne tetszeni :)

---

A refrénben semmi fokozás, ugyanaz a (már ismert) refrén megy körbe-körbe sokszor.

Most éppen visszasírom a Miles Away-t. 

---

Igen, pontosan. Körbe-körbe járunk, mindig ugyanaz, és semmi sem történik. Ezt az egészet csak az szakítja meg, amikor jön a vonat, de utána folytatódik ugyanúgy.

---

Így reggel 4:18-kor nem fostam le a bokám. Ez valami lemaradt dal a SOTU-ról?

---

Meghallgattam. Sztem nem rossz, bár nálam sem váltott ki különösebb érzést.

Valóban egy vegyesfelvágott, mintha a sok önnyúlásukkal (MG-s szintifutamot, Corrupt desszertíz, tipikus kockadobok, kockára kevert énekhang és zene) mintha magukat kérdezve minket akarnának bosszantani.

Amúgy adjunk hálát, van a dalnak rendes refrénje, témaváltás (middle 8). Mondjuk szerintem a verzék alatt sok (és kicsit erőltetett már) ez a torzítás.

---

Teljesen végig azt éreztem mintha már hallottam volna ezt...

Remélem a lemez több pozitív hatást fog kelteni bennem!!!

---

Szerintem nagy előnye a számnak a tiszta/letisztult elektronika, én nagyon bírom az ilyen "közép-lüktetést". Kétségtelen, hogy van benne Corrupt és Delta is rendesen, de hát én ezt is mondtam, hogy kapunk egy DelMa2-t, kicsit meglökve. Sikerült.

Ez egy jó szám, Depeche Mode-os, a vonatos bontás is érthető, zeneileg hatásos. Nekem tetszik a szám felépítése és van benne egy DM-re jellemző hideg erő, amit ők nagyon tudnak.

---

Az új dal nem rossz,csak becsapva érzem magam:energikus lemezt ígértek,de ez számomra nem az eddig. Folytatódik a DELMA lemez...Visszasírom az ULTRA hangzását.

---

Ez a forradalom egyre jobban "itatja" magát, zeneileg beütött rendesen, valahogy mindig rá kell nyomnom az újraindításra.

---

Nekem bejön az a Revolution annak ellenére ,hogy nem mertem semmit várni az új single -től.

A BOAG és a Wrong tény hogy a legerősebb intdítás az Alan utáni érából, de a Revolution-nak is van varázsa és tökös szövege.

Valaki itt említette ,hogy a: "The train is coming, The train is coming" rész előtt akár vége is lehetne a számnak!

Szerintem meg pont az a rész külömbözteti meg ezt a dalt az utolsó pár album dalaitól... végre valami formabontó és nem várt rész, egy csavar (sok ilyent még)!

Az agész szám alatt van egy úgymond vonatzakatolás (digitális formába öntve) ami engem a Kraftwerk eggyik számára emlékeztet (talán a Trans Europe Express alatt volt ilyesmi)

Lényegében az albumot még nem hallottam de ezek után bizakodó vagyok és ha csak egy fokkal jobb mint a DELMA akkor ennyi idő útán már elégedettek lehetünk.

Ui: teljes mértékben egyetértek azzal a kijelentéssel ,hogy lehet nem is a producerek vitték el az albumokat rossz irányba hanem Martin ízlése.

Ui 2: Kis reményt keltett az a kijelentés az interview-ból szívárogtattak el, hogy nehéz volt a producerrel eggyütt dolgozni.

        Mivel tudjuk ,hogy minden valamire való lemeznél voltak ilyen vagy még nagyobb gondok!

---

Meghallgattam az új dalt, de szerintem ma már nem térek vissza hozzá... :-(

---

20 hallgatás után

 

+

szomorkás hangulat

versszakok alatti zenei megoldások 

-

túl harsány refrén

nincs fokozás és építkezés a dalban

jellegtelenség

Corrupt-utánérzés

 

Ez egyelőre 4/10, reméljük az album jobb lesz.

---

Jó,jó nem számithattunk valami nagy változásra... vagy mégis ???? Mindegy, ezen kár vesződni !

A lényeg az hogy, ez a szám egy elcsépelt zene , ami már lerágott csont ! Semmi újitás nincs benne !

Az a vonatos rész meg tényleg , az lenne a különleges benne ? Na nemár !!!!! Hánynom kell !

Az egész zene alatt prüntyögő arpeggiator egy koraszázadbeli , ódivatú , gyrekes dolog és ez állitja össze az egész zenei alapot... Hát kiváncsian várom a többi zeneszmot !

---

Én is ezen gondolkodom. Lehet, hogy nem is egyszerűen atyáskodó az a refrén, hanem ironikus? Önkritikát gyakorolnának, felismerve, hogy ők is az elit része bizonyos szempontból? Sokat lehetett olvasni mostanában az olyan teóriákat, hogy a Brexithez is, Trumphoz is (amelyekre, úgy tűnik, reflektálni akarnak) a korábbi elitben csalódott tömegek "protest vote"-ja vezetett.

Furcsán rezignált, lemondó az egész (ahhoz képest, hogy agitprop).

---

már sajtótájékoztatós snippet-ből gondoltam, hogy ez nem lesz valami nagy zene, egy kicsit mintha jobb lenne a hangszerelés, mint a SOTU-n, de a zenei megoldások most is ósdi-gagyik, a "train"-es vokál nekem a Counterfeit 2-őt idézi (Loverman), de az is egyértelmű, hogy Martin megint nem tudott egy rendes refrént írni, a Corrupt-os hasonlóság nekem is beütött, szerintem Dave bántóan elég rosszul énekel, ez nagyon lefelé húzza, az összhangzást...ez egy jó-közepes dal, amin a producer sokat segített ugyan, de klasszikus nem lesz belőle, egy például Angelnél jobb

alapvetően nem Martin hangszerelési balfaszságai zavarnak, hanem az, hogy a Wrong óta nem írt igazán jó dalt, de inkább az Ultra óta

---

a gitár is elég kényszeres benne

már megint, mintha csak azért lenne benne, hogy koncerten ennél a számnál is legyen alibije Martinnak gitárt ragadni... :/

---

Nagyon kellemes meglepetés az új szám, tetszik. A hangzás viszont tényleg semmit se változott, de sebaj.

---

Amúgy tényleg tiszta Corrupt 2, de én még egy kis Peace-t is hallok benne. A digitális prüntyögés meg nagyon nem kellett volna vele, az már tényleg nagyon a SOTU-t idézi. Úgy látszik a koszos hangzástól végleg elbúcsúzhatunk. :/

---

Nekem egy kicsit sea of sin-es is. Nem a refrennel, hanem a verse.

---

Szerintem a dobok rendben vannak a dalban.

Nem értem, milyen dobokat hiányoltok belőle.

Illetve mostmár hallom benne azokat a Kraftwerk féle, vonatzakatolás futamokat. Ez például nagyon tetszik.

---

Mindenki más hall bele. Én pl a gitárhangok esetében a sweetest condition-t.Ami az én esetemben jónak mondható,mert én - nem tudom megmondani miért -nagyon nagyon bírom azt a számot.

---

Én ugyanazt a hibát találom a dal hangzásában, mint a DelMáéban: ha egy effekt be van kapcsolva, az úgy is marad, ld. Dave hangja végig torz, sztem a halkabb verzék alatt zavaró, hogy úgy recsegve kiszól. A refrén alatt oké. Szóval a dal közbeni változásokat, váltásokat hiányolom, statikus és merev a technikai felépítés, nem képlékeny.

Amúgy nem rossz dal, de tartok tőle, hogy az album Delma2 lesz.

hakke: szerintem is, Martin a kerékkötője a túltorzított, recsegő kockahangzásnak.

---

Adtam egy esélyt az új dalnak. 

01:30nál néztem rá először, hogy ebből még mennyi van hátra.

03:00 után beordítottak a lakótársak, hogy kapcsoljam már ki ezt a csörömpölős sz@rt. 

Eléggé DelMa-ról lemaradt műnek tűnik.

---

Sokszori hallgatásra is rém gyenge.

Fülzavaró.

Ha ez ilyen rossz, miért lenne jó a többi szám? 

És kihozzák első számként!

Martin-Ford-"Még ide toljunk be egy kis pürütty-mürüttyet! Szerintem ne Martin. De. Én döntök. "

A kisfiam kíváncsi volt az új számra. Elindítottam. ( A here is the house-ra szokott relaxálni suli után néha):

-Apa, mi ez a szar? 

---

Jó az új szám, mint egy új audi fészlift.

Nem találom az eltérést, minden ugyanolyan.

wheres' the revo? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr7612182800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krennic 2017.02.04. 18:25:47

Ki nem szarja le az index fórumosok véleményét? Ez megért egy posztot? Jó is kórkép arról a helyről (tisztelet a kivételnek). Te jó ég...ezek még mindig az AW utáni siránkozásnál és a huszonévvel ezelőtti dolgok felemlegetésével takaróznak? :D Zsigeri DM gyűlölet árad majdnem minden szóból. Szégyen.

Generic Jingle 2017.02.05. 13:51:51

Hurrá, benne vagyok a tévében... pontosabban az összeállításban. :-)
süti beállítások módosítása