Ewan Pearson
A legismertebb név a Depeche Mode rajongói között, nem véletlenül: a brit DJ 2004-ben már készített remixeket az Enjoy The Silence 2004-es verziójához. Talán nem túlzás kijelenteni, hogy igencsak jól sikerült mixekről van szó! A több különböző hosszúságú mix közül mi most a legtömörebbet, a radio edit-et vegyük elő:
Ewan Pearson továbbra is előszeretettel készít mixeket különböző formációknak, és szerencsére munkáinak táncos hangvétele nem változott az elmúlt években sem. Szinte biztos, hogy egy kellemes, friss, táncos verziót varázsol(t) a Where's The Revolution-ból is! Bizonyítékul itt van egy tavalyi munkája:
Terence Fixmer:
A francia DJ első hallásra már sokkal közelebb áll a Depeche Mode mixek elmúlt években megszokott szigorú hangzásához. Első hallásra talán a 2001-es mixerek közül Umek ugorhat be, bár annál azért simulékonyabb, egyszersmind rigorózusabb hangzású is. Egy tavalyi munkája, a Devil Day Care:
És hogy ne gondoljuk azt, hogy Terence Fixmer nagyon messze esik a Depeche Mode univerzumától; egy ugyancsak tavalyi dalában (So Many Lies) egy régi kedves ismerősre bukkanhatunk: személyesen Douglas McCarthy-ra, a Nitzer Ebb frontemberére! Ami nem is csoda, hiszen immáron 15 éve dolgoznak együtt.
Algiers
Már a Delta Machine-időszakból ismerős lehet, hogy a rockzene területéről is bekapcsolódnak előadók a Depeche Mode remixkészítők körforgásába: emlékezzünk csak a ZZ Top-ból Billy F. Gibbons, vagy a The Horrors-ból Tom Furse Soothe My Soul átirataira, esetleg a Nick Cave kötődésű Grinderman-dobos Jim Sclavunos Should Be Higher újragondolására. Ezúttal a Black Eunuch című dalával már viszonylagos népszerűségre szert tett atlantai együttes, az Algiers készít(ett) egy remixet a Where's The Revolution-hoz. A gospel hatásoktól sem mentes experimentális rockzenekar első hallásra kevésbé kötődik a Depeche Mode-hoz (nagyon távolról esetleg a Soulsavers-höz!), de például az eddigi egyetlen nagylemezüket (Algiers) felvezető Remains kicsit felidézi a Subhuman-korabeli Recoil-hangzást. Mindenképpen érdekes remixre van kilátás!
Autolux
Egy még nehezebben bekategorizálható együttes: az amerikai poszt-rock zenekar igen gyakran kalandozik el az elektronika világába, így náluk még kevésbé megjósolható, milyen mixszel fognak jelentkezni a Where's The Revolution maxira. Itt van egy 2016-os élő fellépésük, ahol az utolsó lemezük (Pussy's Dead) egyik kislemezét (Brainwasher) adják elő.
Pearson Sound
A brit DJ (aki nem keverendő össze Ewan Pearson-nal!) 2011-ben tűnt fel, amikor a Radiohead: Morning Mr. Magpie című dalához készített egy kaotikus-atmoszférikus átdolgozást, a világhírű brit zenekar TKOL RMX 1234567 című remixlemezére. Hallgassuk csak meg:
Pearson Sound később készített remixet M.I.A.nak és a The XX-nek is; tavalyelőtt pedig megjelent első saját nagylemeze, Pearson Sound címmel. Mi mégsem erről válogatunk most, hanem egy Soundcloud-linket mutatunk meg; itt ugyanis a Rinse.FM internetes rádió adásában együtt szerepel többek között Pangaea-val, aki pedig a Should Be Higher remixelői közül lehet ismerős!
https://soundcloud.com/rinsefm/hessleaudio241215
Patrice Bäumel
A holland lemezlovas az elektronikus zene fellegvárának számító Trouw Amsterdam rezidens DJ-je. Számos kislemeze és egy 2010-es nagylemeze (Vapour) mellett fontos megemlíteni Balance Presents: Patrice Bäumel című 70 perces mixét, amelyben olyan, a Depeche Mode remixkészítőit figyelemmel kísérők számára csemegét jelentő nevek bukkannak fel, mint az M83 (Suffer Well mixek, 2009-es előzenekar), Plastikman (Barrel Of A Gun mix, állandó felbukkanás Martin DJ szettjeiben), Stephan Bodzin (Everything Counts mix 2006-ban és szintén gyakori felbukkanás Martin lemezjátszóján), vagy éppen az O.Z.O.R.A. fesztiválon visszatérő fellépőnek számító (!!!) Minilogue (In Chains mixek 2009-ből). Nála ilyesmi zenei világra lehet felkészülni: