Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Szubjektív véleményem egy hallgatás után a Where's The Revolution maxi mixeiről

2017. március 03. - Szigi.

Eredeti WTR: talán a fellépésnek is köszönhetően most először éreztem benne egy kis fenyegető érzést, néhány új dobot is felfedeztem benne. Most tetszett a legjobban a vészjósló lépegető hangulata, mintha újonnan hallgattam volna. Talán a szünet is jót tett neki :)

Ewan Pearson, mit műveltél? Az eddigi egyik legkúlabb DM-remix (ETS 04) szerzője teljesen más rendezvényen van. A dal 6 percig köszönő viszonyban sincs a hozzá kötődő ritmussal, csak az utolsó bő 2 perc értékelhető. Komoly csalódás. Az utolsó pár szintihangról Presser Electromantic lemeze ugrott be.

Algiers: kicsit többet vártam, valami experimentálisabbat, elszálltabbat, Recoilosabbat. Nem rossz mix, de csak a felétől a kétharmadáig érdekes számomra.

Terence Fixmer: kicsit ő is más rendezvényen van, de itt legalább néhányszor találkozik az alapritmus a dallal. Őszintén szólva kicsit kevésbé beteg mixekre számítottam :)))) Kicsit előre elhatároztam, hogy oké, jön a táncos mix, a Recoilos mix, az EBM-es mix, és a beteg mix, ehhez képest eddig mindhárom elég beteg :D

Autolux: itt legalább "elvártan" beteg :)))) Kicsit a Dream On legendás Kid606 mixét hozza bennem elő.

Hát, nem hittem volna álmomban sem, hogy Ewan Pearsoné lesz a legrosszabb :(

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr8812309195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krennic 2017.03.03. 19:20:10

Mikor kerül fel a freestate kislemez szekciójába? :)
süti beállítások módosítása