Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

Éledezik a Freestate.hu: lemezkritikák, turnéállomások frissültek, és van néhány ígéretünk is!

2017. március 31. - Szigi.

A Freestate.hu-n pótoltam az elmaradt kis-és nagylemezkritikákat (2 Soulsavers, MG, Spirit, Where's The Revolution), valamint felvittem a Global Spirit Tour eddigi fellépéseit, valamint az összes ismert későbbi turnéállomást. 

Ami még közeledik: Suller Gábor, a Freestate.hu dalszövegfordító-felelőse ígéretet tett az Angels&Ghosts című Soulsavers lemez dalainak lefordításához; én magam pedig a régi turnék bejegyzéseit pofozgatom ki. Felviszem az előzenekarokat, és eltűntetem a setlistek esetleges bizonytalanságait. Az A Broken Frame Tourral tegnap már végeztem is! :)

http://www.freestate.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr8512389839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildcow 2017.03.31. 12:17:45

Az oldal linkjét direkt a fb-on keresztül tetted be, nem közvetlen akartad?

NewZ 2017.04.03. 07:22:10

Köszi!:-) Mindig Mode:-)
süti beállítások módosítása