Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

30 éve került a boltokba a Never Let Me Down Again!

2017. augusztus 24. - Szigi.

Martin Gore: A 'Never Let Me Down Again' eleve kiemelkedő dal volt, a koncertek alkalmával azonban különösképpen hatásossá vált. 

Dave Gahan: A 'Never Let Me Down Again' nyilvánvalóan igen sikeres dal volt számunkra. Sőt, ma is az. 

Andy Fletcher: Nem mintha valami hatalmas sláger lett volna, noha mostanra igazán legendás Depeche Mode számmá vált.

Dave Bascombe (producer): A 'Never Let Me Down Again'-nel igazán meg voltam elégedve. A dobok hangzásának alakításából igencsak kivettem a részem. Az egész gitár intro viszont a véletlen műve. A szekvenszer hibája volt, amit akkoriban használtunk. A gitárhang mindössze egy hangminta volt, ami hamarabb elindult, mint maga a szám, holott nem volt még ott az ideje. Amikor meghallottuk, csak annyit mondtunk: "Ez az!" Kellemes baleset. Mindig is szerettem azt a dalt. A végeredmény nagyon jó lett. 

(Melyik az eddigi kedvenc Depeche Mode dalod?) Alan Wilder: A Never Let Me Down Again.
 
Martin Gore: Never Let Me Down Again - Ez az egész olyan érdekes számomra! Nem is értem..., mint zeneszerző beszélek a számokról és mégis a címek hallatán először a videóklip jut eszembe... Ez a szám egy klasszikus koncertszám... még a 101-ben is van egy rész, amikor Dave arról beszél, milyen érzés ezt a számot előadni. Amikor a közönség először kezdte azt a bizonyos 'karlengetős' dolgot csinálni én bizony mondom azt gondoltam: "Mi ez a hülyeség? Miért csinálja ezt a közönség egyáltalán?" De aztán felülkerekettem ezen... Elkezdtem értékelni azt, hogy annyi meg annyi ember akarja, szereti és csinálja ezt a dolgot. Szerintem nincs kettőnél több ember, aki nem lengeti a karját a szám végén! Persze az is lehet, hogy csak én nem látom őket... Azt hiszem, a Never Let Me Down Again a nagy klasszikusaink egyike.
 
(Martin mely dalszövege gyakorolta rád a legnagyobb hatást? ) Alan Wilder: "Promises us we're as safe as houses, as long as I remember who's wearing the trousers." ((Megígéri, hogy biztonságban vagyok, Mindaddig, míg észben tartom, ki is hordja a nadrágot) Egy zseni! 
 
(Ha egyetlen pillanatot kellene kiragadni a Depeche Mode történetében, mi lenne az?) Dave: Számomra egyértelműen egy kép ugrik be, a Rose Bowl. A 'Never Let Me Down Again' közepén észrevettem néhány embert, akik lengették karjukat... gondoltam csatlakozom hozzájuk... a végén pedig több mint 70.000 ember lengette a karját... lenyűgöző volt! Éreztem, amint a könnyeim végigfolynak az arcomon, de az öröm könnyei voltak azok... közben arra gondoltam: 'Ennél jobb már aligha lehet... a basildoni fiúk megcsinálták!' (a fordítások a HDMFC honlapról származnak). 
 
BOLDOG 30. ÉVFORDULÓT, NEVER LET ME DOWN AGAIN! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr6212776668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása