Depeche Mode összes

Depeche Mode összes

"Bamonte egy balfasz!" - ma 25 éve volt Daryl Bamonte első koncertje a Depeche Mode-dal

2019. április 04. - Szigi.
Ma 25 éve Sao Paulo-ban lépett fel a Depeche Mode, ami egyben Daryl Bamonte első koncertje volt a bandával! Az Exotic Tour Diary hűséges vezetője hirtelen tehát az érdeklődés középpontjába került. Az első sokkon túl van már (Manilában tudta meg, hogy Andy nem folytatja a turnét, Honoluluban pedig begyakorolta Alan segítségével a programot), lássuk, hogy boldogult Sao Paulo-ban!
 
"Megvolt az első próbánk "bandaként", amiről én azt gondoltam, hogy nagyon jól sikerült, de persze ezeknek a "csak a tökéletesség az igazi"-fasisztáknak nyilvánvalóan soha nem jó. Túl sok ideig tartottam a lecsengő basszust a Stripped végén - Martin úgy nézett rám, mintha ez valami hatalmas hiba lenne, de szerencsére Dave felnevetett és Alan is nyugodt maradt. (...) Ez az egész annyira NEM vicces. Rengeteg ember visít és mind engem fog nézni, hogy hibázok-e, hogy kinevethessenek és felmutathassák a "Bamonte egy balfasz" táblát, portugálul, de persze érteni fogom... Bárcsak soha nem egyeztem volna ebbe bele ebbe az egészbe! Bárcsak tudnék remegés nélkül állni! (...) Na mi van, emberek? Hívjatok csak úgy, hogy Rico Suave!* Tökéletes szintetizátor-helyettesítőzenész vagyok! Megvolt a koncert tegnap este, és király volt... A legjobb rész az volt, amikor lesétáltunk a Personal Jesus végén a ráadások előtt, és Martin rámkiáltott: "Megcsináltad! Megcsináltad! A ráadás már nem számít, megcsináltad!" Szóval azt gondoljátok most, hogy sokkal nyugodtabb vagyok? Tévedés! Alan, az Aljas úgy döntött, hogy három számot kicserél a ma esti koncertre. Mondjuk legalább Dave és Martin is ugyanolyan nyugtalanul nézett erre, mint én..."
 
*(Rico Suave egy kifejezés a sima modorú, vagány, magabiztos latin férfiakra)
 
Így 25 év távlatából is: szép volt, Daryl! :)
daryl_bamonte_1994.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://depechemode.blog.hu/api/trackback/id/tr314735725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása